کد خبر : 1656704 | 28 آذر 1398 ساعت 12:22 | 82.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر ترسناک برای تیم ملی کشتی

فوری؛ حسن یزدانی مصدوم شد

ستاره کشتی ایران و جهان که قرار بود امروز در رقابت های جام باشگاه های جهان به میدان برود دچار مصدومیت جدی شد.

فوری؛ حسن یزدانی مصدوم شد

به گزارش" ورزش سه" حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان و ستاره کشتی ایران به دلیل مصدومیتی که از ناحیه زانو دچار شده نمی تواند برای تیم " بازار بزرگ" در رقابت های جام باشگاه های جهان روی تشک برود. ستاره کشتی جهان روز گذشته و در تمرین بعد ازظهر تیمش از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.


بعد از آزمایشان پزشکی مشخص شد که حسن یزدانی از ناحیه مینیسک پا دچار پارگی شده اما هنوز از میزان دقیق آسیب دیدگی و دوری این کشتی گیر مطرح حال حاضر دنیای کشتی مشخص نیست. آنچه مشخص است اینکه یزدانی رقابت های جام باشگاه های جهان را از دست داده است.


نکته قابل توجه اما این است که آیا یزدانی تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود چرا که براساس اعلام قبلی کشتی گیران برای حضور در تیم ملی برای رقابت های المپیک باید در جام تختی که یک ماه دیگر برگزار می شود حضور پیدا کرده و مجوز توکیو 2020 را بگیرند اما مشخص نیست که آیا حسن یزدانی می تواند با توجه به مصدومیتش به رقابت های انتخابی المپیک برسد یا نه؟ موضوع مهم بعدی این است که در صورتی که او در این رقابت ها شرکت نکند آیا شانس حضور در المپیک را از دست خواهد داد.


یزدانی بی تردید یکی از بهترین کشتی گیران حال حاضر جهان است و در صورت آمادگی می تواند یکی از اصلی ترین امیدهای کاروان ایران در ژاپن 2020 باشد.


یزدانی علاوه بر مدال طلای رقابت های المپیک 2016، 2 مدال طلای قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد.

 

علیرضا کریمی دارنده مدال نقره جهان در وزن ٩٢ کیلوگرم نیز در کشتی صبح امروز خود برابر حریف گرجستانی دچار آسیب دیدگی شد و با وجود پیروزی لنگان لنگان تشک را ترک کرد.

 

دیدگاه‌ها