کد خبر : 1656765 | 28 آذر 1398 ساعت 16:55 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسا در مقام دفاع؛ روی واران پنالتی نکردم

کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا شب گذشته در جریان ال کلاسیکو سوژه یکی از پربحث ترین صحنه های داوری بود.

مدافع بارسا در مقام دفاع؛ روی واران پنالتی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 18 بازی شب گذشته بارسلونا و رئال مادرید بود که درون محوطه جریمه بارسا کلمنت لنگله و واران در جدال برای یک توپ به هم برخورد کردند. در تصاویر مشخص شد که لنگله ران پای واران را لگد کرده اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و وی ای آر هم روی این صحنه دخالت نکرد. اتفاقی که خشم رئالی ها را به دنبال داشت.

پس از اتمام بازی حتی سایت رسمی رئال مادرید به این صحنه واکنش تندی نشان داد.

 

 

1461739

 

 

لنگله در پایان بازی و در دفاع از خود گفت:« هدف من این بود که با سر به توپ ضربه بزنم و با توان شدیدی به سمت توپ رفتم. پای من به قصد زدن توپ بلند شد و از بدشانسی بود که به واران برخورد کردم. صحنه کاملا اتفاقی و غیرعمد بود و به اعتقاد من مرتکب پنالتی نشدم. اگر پنالتی بود، قطعا وی ای آر مداخله می کرد و داور برای بازبینی صحنه فراخوانده می شد. معتقدم باید به تصمیم داور و وی ای آر احترام گذاشت.»

 

لنگله در ادامه گفت:«ما هم موقعیت های قطعی گلزنی داشتیم. مسی دو بار و سوارز یک بار می توانستند ما را به گل برسانند این تساوی برای ما طعم تلخ و شیرین دارد. اعتراف می کنم که ارتباط مان با مهاجمان در زمین خوب نبود و هر زمان که توانستیم آنها را پیدا کنیم، موقعیت گل ایجاد کردیم. رئال یک تیم بسیار بزرگ و باکیفیت است و وقتی به نوکمپ می آید، بیشتر دفاع می کند. در برنابئو اما بیشتر حمله می کنند و فضاهای خالی بیشتری در اختیار ما قرار می گیرد.»

 

 

1461726

دیدگاه‌ها