کد خبر : 1656786 | 29 آذر 1398 ساعت 00:32 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

باختن پارس بعد از تعویض من خرافات است

نوری: قول داده‌اند تا دوشنبه مشکلات حل شود

کاپیتان پارس جنوبی ابراز امیدواری کرد مشکلات تیمش حل شود تا او و سایر بازیکنان در این تیم بمانند.

نوری: قول داده‌اند تا دوشنبه مشکلات حل شود

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد نوری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس درباره اینکه هروقت او تعویض می شود پارس جنوبی می بازد، عنوان کرد:  این دیگر خرافات است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما در دقیقه آخر بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و اخراج بازیکن ما هم ناحق بود. با این حال به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم.هواداران ما هم دیدند بازیکنان پارس جنوبی با شرف و آبرو بازی کردند.


وی درباره پنالتی که داور گرفت و نظرش را برگرداند، بیان کرد: آن صحنه پنالتی نبود و وقتی به داور اعتراض کردیم داور آن را برگرداند. آن پنالتی درست نبود. داوران باید دقت بیشتری داشته باشند. امتیازها در نیم‌فصل بسیار حیاتی می‌شود برخی تیم‌ها برای قهرمان می‌جنگند و یکسری در انتهای جدول هستند با اشتباهات داوری مشکلات آنها مضاعف می‌شود.


کاپیتان پارس جنوبی درباره مشکلات این تیم گفت: مسئولان قول حمایت از تیم را دادند و امیدواریم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود. اگر این اتفاق می افتاد، فراز کمالوند هم در کنار تیم بود و حضور ایشان برای ما دلگرمی بود. امیدوارم باشگاه پارس جنوبی یک مربی در حد نام این تیم انتخاب کند.


نوری درباره احتمال جدایی اش افزود: امروز به خاطر مردم آمدم بازی کردم مشکلاتم حل نشده و از پارس هم طلب دارم. 56 درصدی از مطالباتم پرداخت نشده است. فرماندار و امام جمعه شهر جم و خانم الماسی قول حل مشکلات را تا روز دوشنبه داده‌اند. اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا می‌شوم اما اگر مشکلات حل شود در نیم‌فصل دوم هم در خدمت تیم خواهم بود.

دیدگاه‌ها