کد خبر : 1656800 | 28 آذر 1398 ساعت 18:15 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی یک هافبک دفاعی دیگر و سه امتیاز دیگر

هافبک‌های دفاعی و خوشبختی تراکتور (عکس)

تراکتوری ها در دومین هفته پیاپی برابر حریف خود با برتری یک بر صفر بازی را به پایان رساندند. سه امتیازی که اتفاقا این بار هم با گلزنی یک هافبک دفاعی دیگر به دست آمد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از رضا اسدی که در دیدار تراکتوری ها برابر فولاد خوزستان توانست گلزنی کند امروز اکبر ایمانی توانست گل سه امتیازی تبریزی ها را به ثمر رساند. در حالی که دیدار تراکتوری ها برابر تیم فولاد خوزستان گره خورده بود پیش کشیدن اسدی و در نهایت گلزنی وی، باعث شد تا فولادی ها در نهایت دچار شکست تلخی در تبریز شوند. اسدی که به عنوان هافبک دفاعی وارد تبریز شد و این روزها به دلیل کمبود مدافع بالاجبار در خط دفاعی برای تراکتوری ها به میدان می رود.  

 

حالا در دومین هفته و دومین بازی پیاپی باز هم یک هافبک دفاعی خوشبختی تراکتوری ها را باعث می شود. اکبر ایمانی که به دلیل حضور اسدی در خط دفاعی، در پست همیشگی خود یعنی هافبک دفاع به میدان می رود روی یک ارسال و چند رفت و برگشت توپ ضربه ای رو پا و دیدنی را روانه دروازه تنها تیم بدون شکست لیگ می کند تا سوشا مکانی هم پس از گردان دومین دروازه بانی باشد که مغلوب هافبک های دفاعی تراکتور می‌شود.

 

1461800

 

1461799

دیدگاه‌ها