کد خبر : 1656811 | 28 آذر 1398 ساعت 18:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

من در این برد کمترین سهم را داشتم

الهامی: باید در قلب هواداران تراکتور جا باز کنم

تراکتور در دومین هفته پیاپی موفق به کسب پیروزی شد و توانست به جمع مدعیان قهرمانی پایان فصل بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی موقت تیم تراکتور بعد از مصطفی دنیزلی، در پایان مسابقه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان در میکسدزون ورزشگاه یادگار تبریز گفت:« خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. در این اتفاق من کمترین سهم را داشتم و بیشترین سهم را بازیکنان و هواداران داشتند. انشالله بتوانیم این راه را ادامه بدهیم.»


سرمربی حال حاضر تراکتور درباره شرایط این تیم گفت:« روزهای سخت خیلی زودتر از چیزی که فکر می کنیم از راه می رسند اما خوشحال هستیم که تیم در مرحله ای است که روز به روز بهتر شده و عملکرد بهتری را نشان می دهد.»


او در این رابطه که آیا تا پایان فصل در این سمت باقی می ماند گفت:«نمی دانم که تا آخر فصل هستم یا نه. من بچه همین جا هستم و تا روزی که باشم کار می کنم.  هر تصمیمی که باشگاه بگیرد من تابع آن هستم.»


الهامی در این ارتباط که در ابتدا هواداران تراکتور روی خوشی به او نشان ندادند اما در این بازی از سوی سکوها مورد تشویق قرار گرفت گفت:« بالاخره هر جایی باید خودت را ثابت کنی. من هم باید خودم را به هواداران تراکتور ثابت کنم. مردم آذربایجان خوب و بد را می فهمند و من باید تلاش کنم که در دلشان جا باز کنم.»

 

1461813


او در پاسخ به این سوال که در صورت استخدام سرمربی جدید آیا با او همکاری خواهد کرد گفت:« از آقای زنوزی مالک باشگاه ابتدا باید تشکر کنم. من از روزی که آمدم به فکر موفقیت تیم بودم و برایم فرقی نمی کند در چه پستی باشم. به آینده فکر نمی کنم و برای فردا و پس فردا برنامه ریزی می کنم که بتوانیم تیم را برای بازی بعدی آماده کنیم.» او در مورد بازی نکردن محمدرضا آزادی هم گفت:«ما اینجا 20  بازیکن خیلی خوب داریم و همه آماده هستند و این کارمان را سخت کرده اما شیرین هم هست. دستمان خیلی باز است و بچه ها با جان و دل بازی می کنند. برای ما فرقی نمی کند چه کسی بازی کند و مهم پیروزی تراکتور است.»

 

دیدگاه‌ها