کد خبر : 1656813 | 28 آذر 1398 ساعت 18:42 | 88.8K بازدید | 0 دیدگاه

برد شماره 10 با ضربه همان همیشگی؛

پرسپولیس با ترابی یلدا را سر می‌کند

پرسپولیس مقابل پارس جنوبی باز هم از مشکل فرصت سوزی ضربه خورد ولی دوباره همان منجی همیشگی به داد این تیم رسید و سه امتیاز دیگر برای کالدرون به دست آورد.

پرسپولیس با ترابی یلدا را سر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس گابریل کالدرون در شهر جم موفق شد پنجمین برد یک هیچ خود را در لیگ برتر نوزدهم به دست بیاورد و موقتا راهی صدر جدول رقابت ها شود. در بازی امروز هرچند مالکیت توپ در اختیار پرسپولیسی ها بود و پارس جنوبی فرصت خاصی برای عرض اندام به دست نیاورد، اما حملات بازیکنان پرسپولیس هم یا به ضربه نهایی منجر نمی شد یا مهاجمان این تیم با بی دقتی موقعیت ها را هدر می دادند.

 

اما در روزی که مشکل همیشگی یعنی فرصت سوزی در فاز تهاجمی گریبان پرسپولیس را گرفته بود، نجات این تیم هم به دست همان عامل همیشگی حاصل شد.

 

در نخستین ثانیه ها از دقیقه ششم وقت تلف شده بازی امروز، یک ارسال قطری پرسپولیسی ها را در موقعیتی برتر از لحاظ نفری نسبت به حریف قرار داد. در این شرایط علی علیپور با پاس تک ضرب توپ را به مهدی ترابی رسانه و هافبک تاثیرگذار پرسپولیس پس از حرکت به سمت دروازه، با نوک پا ضربه ای محکم و دقیق به توپ زد و دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد؛ کمتر از یک دقیقه پس از آخرین تلاش های این گلر برزیلی به منظور ایجاد وقفه در بازی.

 

با این شوت ترابی، پرسپولیس به پنجمین برد متوالی خود در تمام رقابت ها دست یافت و به صورت موقت، خود را در رتبه نخست جدول لیگ قرار داد. همچنین خود مهدی ترابی که ناجی بی بدیل سرخپوشان پایتخت در این فصل بوده، امروز هفتمین گل خود را به ثمر رساند و در یک قدمی مهدی قائدی در جدول گلزنان قرار گرفت.

 

 

 

آمار ویژه درباره ترابی این است که از هفت دیداری که پرسپولیس با اختلاف یک گل حریفان خود را شکست داده، ترابی در 5 بازی گلزنی کرده و در واقع عامل اصلی این 5 برد برای سرخپوشان پایتخت بوده است. در روز برتری سه بر صفر مقابل ذوب آهن که سرخ ها نمایش خوبی داشتند هم ترابی درخشان ترین ستاره پرسپولیس بود و 2 گل زد. او در بازی جام حذفی مقابل صنعت نفت هم تک گل تیمش را زد و پرسپولیس را به یک چهارم نهایی فرستاد.

 

همین عملکرد فوق العاده کاری کرده که کالدرون آزادی عمل بیشتری به ستاره شماره 9 خود بدهد و او در همه جای زمین برای پرسپولیس مشغول موقعیت سازی باشد. اگرچه پست اصلی او خیلی به دروازه حریفان نزدیک نیست، اما این بازیکن در بازی های اخیر پرسپولیس نقش پررنگی در تمامی بخش های تهاجمی از پاس های کلیدی عمقی تا زدن ضربات نهایی داشته است.

 

 

این روزها سبد امتیازگیری پرسپولیس در دستان مهدی ترابی است و این ستاره آماده و سرحال با شوت های مهار نشدنی خود به اندوخته های تیم گابریل کالدرون اضافه می کند و سرخپوشان پایتخت را رفته رفته به صدر جدول نزدیک تر می کند.

دیدگاه‌ها