کد خبر : 1656825 | 28 آذر 1398 ساعت 18:55 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

هفته هایی که نبودم خیلی سخت گذشت

سلیمی: هواداران باید بیشتر تراکتور را حمایت کنند

تراکتور در سومین هفته بعد از جدایی مصطفی دنیزلی به دومین پیروزی پیاپی رسید و توانست بازهم خودش را به جمع بالای جدولی ها برساند.

سلیمی: هواداران باید بیشتر تراکتور را حمایت کنند

به گزارش" ورزش سه" ایمان سلیمی مدافع تیم تراکتور چند هفته ای را به دلیل مصدومیت بازی نمی کرد در ترکیب تراکتور قرار گرفت و امروز همراه تیمش به سه امتیاز مهم برابر نفت مسجد سلیمان دست پیدا کرد. سلیمی درباره بازی گفت:« ما تراکتور هستیم و می خواهیم چه در بازی های خانگی و خارج از خانه پیروز شویم.»


او افزود:«واقعا به این سه امتیاز نیازمبرم داشتیم چون بازی با شاهین دو امتیاز را از دست دادیم.  شرایط برایمان سخت شده بود خداراشکر بچه ها و کادرفنی زحمت کشیدند و توانستیم ببری.»


او درباره مصدومیت و دوری اش از میدان گفت:« دو هفته ای که کنار تیم نبودم سخت بود  اماخیلی تمرین کردم و توانستم خودم را برسانم.»


مدافع تیم تراکتور درباره برنامه این تیم در آینده گفت:« به خاطر تعویق در بازی های قبلی  برنامه بازی های تیممان عوض شد اما خداراشکر بازی بعدی در خانه است. امیدوارم هواداران تراکتور خیلی بیشتر از امروز حمایتمان کنند بازی های بعدی برایمان سخت است و به شش امتیاز این آن ها نیاز داریم.»


سلیمی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تراکتور از در پشتی رفته و به میکسدزون نیامدند گفت:« بچه ها خسته بودند و ریکاوری کرده بودند. من به نمایندگی بقیه صحبت کردم و از همه به خصوص هوادارانمان تشکر می کنم.  آن ها در بازی بعدی خیلی بیشتر باید ما را حمایت کنند چون بازی های خیلی سختی داریم.»

دیدگاه‌ها