کد خبر : 1656826 | 28 آذر 1398 ساعت 19:02 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

عاشقانه‌های مودریچ و راکیتیچ در ال کلاسیکو (عکس)

در جریان بازی دیشب الکلاسیکو در صحنه ای جالب دو ستاره بارسلونا و رئال مادرید خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

عاشقانه‌های مودریچ و راکیتیچ در ال کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید دیشب در یک دیدار مهم و حساس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا هر دو تیم با ۳۶ امتیاز به رقابت خود در صدر جدول لالیگا برای قهرمانی را ادامه دهند.

قرار بود در بازی دیشب سرخیو بوسکتس در ترکیب اصلی بارسلونا قرار بگیرد اما این بازیکن به دلیل مشکلات جسمانی از ترکیب خارج شد و به جای او ایوان راکیتیچ از ابتدا درون زمین قرار گرفت. دیگر کروات بازی دیشب الکلاسیکو یعنی لوکا مودریچ اما کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق جالب افتاد و هنگامی که لوکا مودریچ قصد داشت به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود، با استقبال گرم هموطن خود یعنی ایوان راکیتیچ روبرو شد. ستاره بارسلونا هنگامی که مودریچ را در کناره‌های زمین دید به سمت او رفت خود خوش و بش گرمی با هم وطنش انجام داد؛ موضوعی که باعث شد صحنه جالبی در بازی دیشب رقم بخورد.

پس از پایان دیدار الکلاسیکو لوکا مودریچ نسبت به حرکت جالب هموطن خود واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: " وقتی که بوسیدن بهترین دوستت مهم‌تر از بازی است. راکیتیچ من شما را درک می کنم."

 

 

1461838



بعد از پایان بازی دیشب همچنین از ایوان راکیتیچ درباره آن صحنه سوال شده بود که گفته بود: " من و مودریچ در بسیاری از اوقات با یکدیگر شوخی می کنیم."
راکیتیچ همچنین پس از پایان بازی با قرار دادن عکسی از خودش کنار مودریچ در توییتر نوشت: " بار دیگر ما یک بازی بزرگ را در کنار یکدیگر انجام دادیم. با تنش و جنگ زیاد اما همیشه در کنار تو هستم برادر."

 

 

1461836

 

 

1461837

دیدگاه‌ها