کد خبر : 1656845 | 28 آذر 1398 ساعت 19:39 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

به حضور در سپاهان افتخار می‌کنم

آقایی: صحبتی درباره تمدید قراردادم نشده است

سپاهان در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر در یک بازی پرگل توانست شاهین بوشهر را در اصفهان شکست بدهد.

آقایی: صحبتی درباره تمدید قراردادم نشده است

به گزارش" ورزش سه" سعید آقایی مدافع چپ تیم سپاهان یکی از بهترین های تیمش در برد 5 بر صفر این تیم برابر شاهین بوشهر بود. او بعد از این بازی گفت:« بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.»


او افزود:«تیم ما خیلی خوب بازی کرد و توانستیم همراه بازی خوب برد پرگلی را به دست بیاوریم. با همین روحیه به تهران می رویم تا بازی جام حذفی را ببریم و مدعی قهرمانی در جام حذفی باشیم.»


او در ارتباط با شرایطش در تیم سپاهان گفت:«من در حال حاضر پیراهن سپاهان را می پوشم و تا آخر فصل با این تیم  قرارداد دارم. تا حالا هم بحث تمدید نبوده است. با این حال با تمام وجود برای تیمم بازی می کنم چون در حال حاضر موفقیت تیم اهمیت دارد.» او افزود:« امسال کمی بدشانس بودم و بعضی پاس هایم گل نشد. یک هفته محروم و چهار هفته مصدوم بودم. انشالله که بتوانم نیم فصل دوم بهتر از این باشم.»


آقایی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در تیم های پایتخت بازی می‌کرد به تیم ملی دعوت می شد گفت:« اینکه اگر در تیم های پایتخت بودم دعوت می شدم به تیم ملی همیشه نگاه رنگی بوده و امیدوارم از این به بعد نباشد. امیدوارم مربی بعدی همه تیم ها را یکسان نگاه کند. سپاهان تیم بزرگی است و من به حضور در این تیم افتخار می کنم.»

دیدگاه‌ها