کد خبر : 1656856 | 28 آذر 1398 ساعت 19:59 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل هر تیمی بازی کردیم گل زده‌ایم

قلعه‌نویی: چرا یک غریبه را به رختکن راه دادم؟

سپاهان در بازی برابر شاهین بوشهر توانست با 5 گل به برتری برسد.

قلعه‌نویی: چرا یک غریبه را به رختکن راه دادم؟

به گزارش" ورزش سه" امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در پایان این بازی و در کنفرانس خبری گفت:« بسم الله الرحمن الرحیم. سلام و عرض ادب دارم. خدا را شاکرم که با یک بازی خوب توانستیم هم سه امتیاز خوبی بگیریم و هم گل های خوبی زدیم.»


او در ادامه گفت:« از بازیکنانمان نهایت تشکر را می کنیم. همچنین از تماشاگران خوبمان که در این بازی حمایتمان کردند. به شاهین بوشهرهم  تبریک می گویم، هر چند بعد از ده نفره شدن خیلی بسته فوتبال بازی کردند اما قبل از آن فوتبال خوبی بازی می کردند. در مجموع بعد از بازی با پیکان ، می خواستیم بازیکنان از آن فضای بازی بیرون بیایند و نگران بودیم که بازی را  دست کم بگیرند. از همین رو در این روزها روی این مساله کار کردیم. خدا را شکر بازی را بردیم و از این بابت خیلی خوشحال هستیم.»


قلعه نویی درباره پیروزی پرگل برابر شاهین گفت:« همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارند. در نیم فصل دوم مهم سه امتیاز است. اما واقعیت این است که ما مقابل هر تیمی بازی کردیم گل زدیم و ایجاد موقعیت کردیم. برابر نساجی 4-5 موقعیت بالای هشتاد درصد داشتیم یا جلوی شهرخودرو که متاسفانه آنجا فرصت هایمان گل نشد اما امروز گل شد.»


در این زمان مدیررسانه ای تیم سپاهان در ارتباط با اینکه آیا این تیم به بازیکنانش برای حضور در تیم امید اجازه خواهد داد گفت:« قرار شد در اختیار تیم امید باشند. این بازیکنان برای بازی جام حذفی در اختیار باشگاه ها هستند اما در هفته شانزدهم این عزیزان می توانند تیم المپیک را همراهی کنند. بازی با استقلال هستند اما بازی با صنعت نفت نیستند.»


قلعه نویی در پایان در ارتباط با حضور یک نوجوان در اتوبوس و رختکن این تیم گفت:« در حالی که داشتیم می آمدیم دیدیم یک پسری خیلی معصوم است و برای بازیکنان دست تکان می داد. گفتم او را بیاورند تا بازیکنان و فضای رختکن را ببیند. همین بود.»

 

دیدگاه‌ها