کد خبر : 1656875 | 28 آذر 1398 ساعت 20:54 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شوت وریا سجده شکر کردم!

لک: شُل بازی کنیم، گل و بلبل می‌شود؟

دروازه‌بان ماشین‌سازی می‌گوید هر کاری برای برتری تیمش انجام می‌دهد و به نام حریفان توجهی ندارد.

لک: شُل بازی کنیم، گل و بلبل می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، حامد لک پس از برتری ماشین‌سازی مقابل استقلال اظهار کرد: پشت هم بودیم و با دوندگی زیاد، توانستیم جلوی حملات استقلال را بگیریم؛ خیلی خوب بازی کردیم و به بهترین شکل از حملات بهره بردیم تا در آخر مسابقه به سه امتیاز برسیم.

 

او در خصوص شعارهایی که تماشاگران استقلال علیه او سر دادند، ابراز کرد: این اتفاق پس از برخوردی بود که من با دیاباته داشتم. پس از آن، من سریع بلند شدم که روزبه چشمی آمد و گفت حامد بلند شو! من هم گفتم هنوز نیفتادم که این حرف را می‌زنی و چرا با جو دادن، تماشاگران را علیه من می‌کنی. در حال حرف زدن با روزبه بودم که آن صحنه پیش آمد.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی اضافه کرد: من باید برای تیمم تلاش کنم و از جان مایه بگذارم. اگر ما بد بازی می‌کردیم و به استقلال می‌باختیم، به ما امتیاز می‌دادند؟ به همین دلیل ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا به هر شکلی که می‌شد، برنده شویم. اگر من بیایم و بایستم و وقتی تلف نکنم، امتیازی به تیم من نمی‌دهند؛ امتیاز را تیم حریف می‌گیرد. اگر مقابل حریف شُل بازی کنیم، همه چیز گل و بلبل می‌شود؟ چه پرسپولیس و چه استقلال، تفاوتی ندارد. من برای برد تیمم هر کاری انجام می‌دهم و وقت تلف کردن یک بخش است.

 

حامد لک یادآور شد: اختلافی با تماشاگران استقلال نیست؛ آنها از تیم خود برد می‌خواهند ولی من هم برای اینکه تیمم نتیجه بگیرد، هر کاری انجام می‌دهم. وقت تلف کردن یکی از بخش‌ها است. امروز هم به نسبت، من اتلاف وقتی نداشتم که بخواهید این حرف‌ها را بزنید.

 

او در مورد بر زمین افتادن‌اش پس از شوتی که وریا غفوری به تیرک زد، گفت: من روی زمین نیفتادم و فقط داشتم می‌خندیدم! سجده شکر کردم که توپ گل نشد! بعد هم بلند شدم و بازی را شروع کردم.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی تاکید کرد: آقای دانشگر با دست به صورت من زد ولی داور به من کارت داد؛ داور باید به او کارت می‌داد. به دانشگر گفتم مگر روی زمین افتادم که شلوغ می‌کنی ولی به سمت من آمد و به صورت من زد که من فقط دست او را هُل دادم، وگرنه اتلاف وقتی نداشتم. بالاخره بازی بود و این بحث تمام شد.

 

دیدگاه‌ها