کد خبر : 1656877 | 28 آذر 1398 ساعت 21:02 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

همدانی: تعویض‌های استقلال با مشاوره انجام می‌شوند

گفتند استراماچونی قبل از بازی با سپاهان می‌آید

استقلال در سومین بازی که آندره آ استراماچونی را روی نیمکت نداشت برابر ماشین سازی در آزادی شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.

گفتند استراماچونی قبل از بازی با سپاهان می‌آید

به گزارش" ورزش سه" ستارهمدانی سرپرست جدید تیم استقلال بعد از این بازی به خبرنگاران گفت:« گاهی فشارهای روانی آنقدر زیاد می شود که این اتفاقات طبیعی است. بچه ها تمام تلاششان را کردند و بازی خوبی بود اما شرایط پایداری نداریم و مربی وضعیتش مشخص نیست و طبیعی است که این هارمونی به هم بخورد.»


او در ادامه افزود:« من دیروز اضافه شدم و تلاشمان را می کنیم تا شرایط عوض شود و تیم خوبمان شرایط خوبش را ادامه  بدهد.» ستار همدانی در ارتباط با اینکه خلیل زاده سرپرست فعلی باشگاه گفته که استراماچونی قبل از بازی با سپاهان به تهران می آید گفت:« بله ایشان قبل از بازی گفتند استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند اما چون من از فرآیند کاری اطلاع ندارم ورود نمی کنم.»


سرپرست استقلال درباره بازی هم گفت:« من فکر می کنم از لحاظ فنی بچه ها خوب بودند اما قبول دارم تمرکز نداشتند. تلاش زیادی کردیم و نیمه اول فکر می کنم بچه ها عالی بودند البته نمی خواهم وارد مسایل فنی شوم اما تمرکز وجود نداشت که طبیعی بود.» او در ارتباط با از دست رفتن شانس قهرمانی هم گفت:« تا قهرمانی راه درازی داریم. اتفاقا هر تیمی که صدر است بیشتر تحت فشار است. با توجه به اینکه این شرایط پیش آمده بچه ها سنگ تمام گذاشتند تلاش می کنیم بهتر شود.»


همدانی در پاسخ به این سوال که چه کسی تعویض های تیم را انجام می دهد گفت:«تعویض ها با توجه به مشاوره هایی که انجام می گیرد انجام می شود. ما یک گروه مشاوره ای داریم اما، همه پلن ها را نمی توانیم رسانه ای کنیم.»


او در مورد بازی حساس جام حذفی برابر سپاهان هم افزود:« بازی با سپاهان بازی حساسی است و ما باید در جام حذفی بتوانیم شرایط خوبمان را برای قهرمانی حفظ کنیم. امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد تا تیم انسجام بیشتری پیدا کند. از دیروز که من آمدم سعی کردم بچه ها را به وحدت بیشتری برسانیم. امیدوارم به همبستگی خیلی خوبی دست یابیم. یکی از اتفاقات خوب بازگشت استراماچونی است که فکر می کنم قبل از بازی با سپاهان سر تمرین هستند.»


سرپرست استقلال در آخر به بازیکنان امید این تیم اشاره کرده و گفت:« ما در حال مکاتبه هستیم  چون شرایط تیم ما حساس است احتمالا با تیم امید نتوانیم الان همکاری کنیم اما در ادامه کار تلاش می کنیم همه جوره همکاری را با فدراسیون داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها