کد خبر : 1656890 | 28 آذر 1398 ساعت 22:07 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: حامد لک با اختلاف بهترین گلر ایران است

سرمربی ماشین‌سازی به تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخت و او را بهترین گلر ایران دانست.

خطیبی: حامد لک با اختلاف بهترین گلر ایران است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین‌سازی تبریز امروز در استادیوم آزادی دست به کار بزرگی زد، نوار پیروزی‌های پر گل استقلال را پاره کرده و در برد استقلال در این فصل دبل کرد. رسول خطیبی، سرمربی موفق ماشین‌سازی بعد از این بازی بخاطر افت فشار نتوانست در نشست خبری شرکت کند ولی امشب گفت‌وگویی با ما انجام داد و پیرامون این مسابقه به صحبت پرداخت.
 


خطیبی درخصوص برد تیم‌اش به "ورزش سه" گفت: بازی بزرگی بود و ما با آمادگی کامل و آنالیز خوب حریف وارد زمین شدیم. من به بازیکنان خود ایمان داشتم و می‌دانستم که دست به کار بزرگی خواهند زد و همین اتفاق نیز افتاد و توانستیم همانطور که استقلال را در تبریز شکست داده بودیم، در تهران نیز شکست دهیم و نشان دهیم که امسال حریف سر سختی برای مدعیان هستیم.

 

او ادامه داد: بازیکنان من معرفت، غیرت و شرافت را معنا کردند و امروز یک فوتبال جاندار را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. قطعا در آینده اسم این جوانان را خیلی بیشتر خواهید شنید.

 

خطیبی درمورد عملکرد حامد لک عنوان کرد: همانطور که در این دیدار دیدید حامد لک یکی برترین‌های زمین بود و من این نوید را به سرمربی آینده تیم ملی می‌دهم که یک دروازه‌بان آماده و سر حال را در اختیار خواهند داشت‌. حامد لک نه تنها در این دیدار، بلکه در طول فصل نشان داده است که با اختلاف بهترین دروازه‌بان ایران است و اگر به تیم ملی دعوت نشود به او ظلم نمی‌شود، بلکه به فوتبال ملی ایران ظلم خواهد شد.

 

سرمربی ماشین‌سازی درخصوص هفت گله شدن احمد زنده‌روح گفت: احمد امروز مرام و معرفت را در حق من و هم تیمی‌هایش تمام کرد. احمد در روزهای گذشته سرما خورده بود و در این دیدار نیز با اینکه تب و لرز داشت ولی مردانه بازی کرد و گلزنی هم کرد که لایق این گلزنی‌ها است و من از او تشکر می‌کنم.

 

او درباره عملکرد خوب معبودی نیز ابراز کرد: عزیز هم یکی از بازیکنان خوب ما است که در این فصل تبدیل به آچار فرانسه تیم شده که در هر پستی که بازیکن نداشتیم، بازی کرده است و توانسته در تمامی پست‌هایی که به میدان رفته بهترین باشد.

 

خطیبی یادآور شد: نباید از بازیکن خاصی اسم می‌آوردم ولی سئوالات شما مجبورم کرد که اسم ببرم. تک تک بازیکنان من لایق قدردانی هستند و تا به اینجای کار دست به کار بزرگی زده‌اند که من قدردان تک تک آنها هستم و همین جوانان بی‌ادعا روزی اسکلت تیم ملی را خواهند ساخت.

دیدگاه‌ها