کد خبر : 1656936 | 29 آذر 1398 ساعت 12:40 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره بارسا با پدر مسی برای تمدید قرارداد لئو

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی با پدر او تماس گرفته و قصد دارد یک قرارداد جدید به مسی پیشنهاد دهد که تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت.

مذاکره بارسا با پدر مسی برای تمدید قرارداد لئو

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود باشگاه بارسلونا قصد دارد به لیونل مسی قرارداد جدیدی پیشنهاد بدهد که تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت. مسی در حال حاضر تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد ولی ماریا بارتومئو به پدر مسی، خورخه اطلاع داده که قصد دارد با او درباره تمدید قرارداد پسرش مذاکراتی انجام دهد.

 

1462023

 

مسی بعد از پایان ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه برای تعطیلات کریسمس به کشورش آرژانتین بازگشته و به ادعای موندو، بارتومئو قرار است هفته آینده در شهر زادگاه مسی، روزاریو با او دیدار کرده و مذاکراتی انجام دهد.

 

بارتومئو که دوران ریاست خودش بر باشگاه بارسا در سال 2021 به پایان می‌رسد چندی پیش به هواداران این تیم قول داد که مسی به هیچ وجه این تیم را ترک نخواهد کرد. مسی هم اخیرا فاش کرد که یک قرارداد مادام‌العمر با بارسا که به او پیشنهاد داده شده بود را رد کرده است. بارتومئو اما به هواداران اطمینان داده بود که مسی در باشگاه  کاتالان ماندگار است و دست‌کم تا پنج فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد.

 

1462021

 

با اینکه مسی تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد ولی بندی در قرارداد فعلی او وجود دارد که ستاره آرژانتینی بر اساس آن می‌تواند تابستان امسال بدون پرداخت هیچ مبلغی این باشگاه را ترک کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها