کد خبر : 1656938 | 29 آذر 1398 ساعت 13:00 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم پپ به سیتی: باشگاه باید تغییر اساسی کند

پپ گواردیولا به مدیران منچسترسیتی اعلام کرده برای تمدید قراردادش با این تیم، باید تغییرات گسترده‌ای در سیتی بوجود بیاید و در تابستان آتی سه بازیکن جدید به خدمت گرفته شود.

اولتیماتوم پپ به سیتی: باشگاه باید تغییر اساسی کند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک اعلام کرد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به مدیران باشگاه سیتی اعلام کرده که در صورتی حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه خواهد بود که تغییرات گسترده‌ای در سیتی اتفاق بیفتد و یکی از آنها باید جذب سه بازیکن جدید در تابستان آتی باشد.

 

1462024

 

یکی دیگر از مسائلی که ناراحتی پپ را به دنبال داشته جدا شدن دستیارش میکل آرتتا است که تایید شد حتما به عنوان سرمربی به آرسنال خواهد پیوست. احتمال می‌رود پپ با توجه به جدا شدن آرتتا قصد تقویت کادر فنی‌اش را داشته باشد و این یکی دیگر از تغییراتی است که او از مدیریت سیتی خواهان آن شده است.

 

بر اساس این گزارش، گواردیولا دست‌کم یک دفاع وسط و یک دفاع چپ می‌خواهد و جذب یک مهاجم جدید هم می‌تواند یکی از برنامه‌های او برای تابستان آینده باشد. گواردیولا در اواخر فصل گذشته هم چند بار اعلام کرد که خواهان تقویت تیمش است ولی سیتی در تابستان گذشته تنها دو بازیکن جذب کرد. با وجود اینکه این نظر گواردیولا و اعلام نیاز او به ایجاد تغییرات گسترده ممکن است هواداران سیتی را نگران کند ولی مدیریت باشگاه معتقد است او به قراردادش که تا سال 2021 اعتبار دارد وفادار خواهد ماند.

 

1462025

 

 

دیدگاه‌ها