کد خبر : 1656256 | 26 آذر 1398 ساعت 10:45 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

اهمیت ویژه بازی با رئال برای سرمربی سیتی

گواردیولا به دنبال جبران تحقیر در برنابئو

بعد از انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان، گواردیولا و تیمش در این مرحله به رئال برخورد کردند اما پپ برای این بازی انگیزه مضاعفی دارد: جبران شکست تحقیرآمیز در آخرین بازی با رئال.

گواردیولا به دنبال جبران تحقیر در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که تلاش می‌کند برای اولین بار بعد از سال 2011 بر قله فوتبال اروپا بایستد، حالا خودش را برای یک دیدار بسیار بزرگ با بزرگترین دشمن فوتبالی‌اش آماده می‌کند، رئال مادرید.

 

1460855

 

پیش‌بینی اینکه زمانی که پپ تیمش منچسترسیتی را به برنابئو می‌برد تا در خانه سفیدپوشان رئال پنجه در پنجه آنها بیفکند به هیچ وجه ممکن نیست ولی در این شکی نیست که دنیای فوتبال در بازی این دو تیم شاهد یکی از دشوارترین نبردهای فصل جاری خواهند بود. تاریخ جدال های سرمربی سابق بارسلونا و حریف تاریخی این تیم که سابقه سیزده قهرمانی اروپا در کارنامه دارد، تاریخ بلندبالایی است.

 

آخرین باری که پپ به عنوان سرمربی قدم بر زمین برنابئو گذاشته به سال 2014 برمی‌گردد، زمانی که او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ به این ورزشگاه رفته بود ولی با واکنش‌های بسیار منفی از سوی سکوهای برنابئو مواجه شد. پپ در آن بازی در نهایت تحقیر هم شد چرا که رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت در مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بایرن را 5-0 شکست دادند و این برای مردی که خیلی‌ها از او به عنوان بزرگترین مربی حال حاضر دنیا یاد می‌کنند بسیار گران تمام شد.

 

1460956

 

تحقیر شدن توسط بزرگترین دشمن برای گواردیولا بیش از حد سخت بود و او تنها دوازده ماه بعد مونیخ را ترک کرده و راهی منچستر شد تا سیتیزن شود. اما علت اصلی دشمنی پپ و رئال به دیدارهای او با این تیم در زمانی برمی‌گردد که بازیکن و سپس مربی کاتالان‌ها بوده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها