کد خبر : 1656947 | 29 آذر 1398 ساعت 17:55 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهر خودرو 1 - پیکان 0؛ وقت اضافه جهنمی!

تیم شهر خودرو مشهد موفق شد در یک بازی جنجالی با گلی دیرهنگام از سد پیکان عبور کند.

شهر خودرو 1 - پیکان 0؛ وقت اضافه جهنمی!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تیم های شهر خودرو و پیکان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم رفتند. شهر خودرو که یکی از مدعیان بالای جدول به شمار می رود، در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی نگرفته و 4 هفته از پیروزی دور مانده بود. در سمت مقابل تیم پیکان هم اوضاع چندان ایده آلی نداشت و بعد از پیروزی مقابل سایپا، فقط 1 امتیاز از چهار بازی اخیر خود گرفته بود. به همین دلیل هر دو تیم به کسب سه امتیاز دیدار امروز نیاز مبرمی داشتند. در بازی امروز شهر خودرو به دنبال ماندن در کورس صدرنشینی و کمتر کردن فاصله با سپاهان، پرسپولیس و استقلال بود و پیکان می خواست خود را از رتبه های دو رقمی پایین جدول جدا کند.

 

هفته شانزدهم لیگ برتر
جمعه 29/9/98   ورزشگاه امام رضا
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: جلیل شعرانی و مهدی شفیعی
کمک داوران اضافی: حسن اکرمی و علی بای
داور چهارم: علی اکبر عظیم‌پور، ناظر: ایرج نظری

 

 


ترکیب شهر خودرو

 

  • مهدی رحمتی
  • حسین مرادمند
  • فرشاد محمدی‌مهر
  • علی فرامرزی
  • علی نعمتی (85 - محمد محمدزاده)
  • اکبر صادقی
  • علی نبی زاده (62 - سروش رفیعی)
  • سعید صادقی
  • امین قاسمی نژاد (72 - کارلوس آلبرتو رودریگز)
  • یونس شاکری
  • مرتضی خراسانی

 

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

 

 

ترکیب پیکان

 

  • وحید شیخ ویسی
  • سید مهران موسوی
  • حجت حق وردی
  • سید محمد ستاری
  • علی حمودی
  • ماهان رحمانی نوبرانی
  • حسین پور امینی (78 - امیرحسین کریمی)
  • فراز امام علی
  • سعید واسعی (69 - جابر انصاری)
  • جلال علی محمدی (85 - اسماعیل شریفات)
  • شهریار مغانلو

 

سرمربی: حسین فرکی

 

 

 

اخطار


ماهان رحمانی (26) از پیکان


جلال علی محمدی (73) از پیکان


محمد ستاری (97) از پیکان

 

 

 

اخراج


حسین فرکی (95) سرمربی پیکان


شهریار مغانلو (99) از پیکان

 

 

 

 

شرح گل


شهرخودرو 1 - پیکان 0 (محمد حسین مرادمند - دقیقه 95): آخرین کرنر بازی را سروش رفیعی به روی دروازه پیکان فرستاد و مرادمند با ضربه ای زیبا تک گل دیرهنگام این بازی را به ثمر رساند.

 

1462124

 

دقایق حساس

 

دقیقه 5: علی نبی زاده در آستانه ورود به محوطه جریمه متوقف شد و بازیکنان شهر خودرو اعتقاد به پنالتی داشتند اما خطایی اعلام نشد.

 

دقیقه 7: پس از یک سانتر خطرناک به محوطه جریمه پیکان، موقعیت شوت زنی به محمد علی فرامرزی رسید که شوت او با واکنش شیخ ویسی راهی کرنر شد.

 

دقیقه 21: ضربه سر محکم شهریار مغانلو دقیقا به جایی رفت که مهدی رحمتی حضور داشت و او توپ را مهار کرد.

 

دقیقه 28: اشتباه مدافعان شهر خودرو یک ضدحمله برای پیکان ساخت. ضربه فراز امامعلی در این صحنه توسط مهدی رحمتی به کرنر فرستاده شد.

 

دقیقه 35: ضربه کاشته امین قاسمی نژاد از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

 

دقیقه 43: شوت محکم ماهان رحمانی از راه دور، در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت.

 

دقیقه 58: یونس شاکری چرخید و آماده زدن ضربه مقابل دروازه پیکان شد اما ایستادگی مدافع این تیم، توپ را به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 64: ضدحمله پرتعداد پیکان با پاس نه چندان خوب پورامینی در دهانه دروازه به هدر رفت.

 

دقیقه 73: ضربه کاشته تماشایی سروش رفیعی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

 

دقیقه 84: ضربه خوب شهریار مغانلو به سمت دروازه شهرخودرو، با مهار رحمتی مواجه شد.

 

دقیقه 89: حرکت عمقی تیم شهرخودرو با همکاری سروش رفیعی و فرشاد محمدی مهر، در نهایت توپ را به گلر پیکان رساند.

 

دقیقه 90: یونس شاکری درون محوطه پیکان سرنگون شد و توپ به کارلوس آلبرتو رسید که ضربه او بی دقت بود و با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

 

دقیقه 92: در شلوغی محوطه جریمه پیکان، بازیکنان شهرخودرو اعتقاد به خطای هند مدافع این تیم داشتند اما داور با آنها موافق نبود.

 

دقیقه 93: پیکانی ها و شهریار مغانلو بهترین موقعیت بازی را به دست آوردند اما داور اعلام آفساید کرد. در این صحنه مهدی رحمتی به شکلی عالی توپ را مهار کرد.

 

دقیقه 94: شوت سعید صادقی پس از بلوکه شدن در آستانه ورود به دروازه بود اما شیخ ویسی با یک شیرجه خوب توپ را به کرنر فرستاد.

 

 

1462125

 


درحاشیه:


*پیش از سوت اشکان خورشیدی نزدیک به هزار نفر برای تماشای دیدار تیم های شهرخودرو و پیکان در ورزشگاه امام رضای مشهد حضور دارند.


*یحیی گل محمدی به همراه دستیارانش به سمت فرکی رفت و با او خوش و بش گرمی داشت. همچنین سروش رفیعی با سرمربی پیکان در گوشه ای به صحبت پرداخت. اکبر صادقی، مرادمند و رحمتی نیز با رفتن به سمت نیمکت پیکان از فرکی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.


*یحیی گل محمدی توسط اندک هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.


*باوجود آغاز بازی تعدادی از تماشاگران پشت درهای ورزشگاه مانده اند. گویا علت این امر همراه نداشتن کاغذ چاپ شده بلیت مسابقه است.


*بعد از گل دیرهنگام شهر خودرو بازیکنان و کادر فنی پیکان اعتراض شدیدی به داور بازی به خاطر تمام شدن وقت بازی کردند. این اعتراضات در مرحله اول باعث اخراج شدن حسین فرکی از کنار زمین شد.

 

*دقایقی بعد هم اعتراض پیکانی ها ادامه پیدا کرد و کار به جایی رسید که اشکان خورشیدی شهریار مغانلو را از بازی اخراج کرد.


*خورشیدی نهایتا در دقیقه 100 سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

 

 

 

شرح بازی:


هرچند شهر خودرو بازی های جذابی در هفته های قبل انجام داده بود و پیکان هم پای ثابت پرگل ترین بازی های این فصل بوده، اما امروز دیدار این دو تیم نه پرگل بود و نه خیلی جذاب. در نیمه اول تک موقعیت هایی روی هر دو دروازه ایجاد شد که مهدی رحمتی و وحید شیخ ویسی مانع از باز شدن دروازه ها شدند.
در نیمه دوم هم تیم شهر خودرو نمایش بهتری داشت و عمده دقایق به بازی مسلط بود. البته مالکیت بالای این تیم خیلی به خلق موقعیت های خطرناک منجر نمی شد و حتی تیم پیکان در یکی دو ضد حمله موفق شد موقعیت های بهتری ایجاد کند. ضربه کاشته سروش رفیعی مهم ترین موقعیت نیمه دوم شهر خودرو در دقایق قانونی بود اما تمام اتفاقات مهم این دیدار در وقت های اضافی رخ داد. ثانیه هایی بعد از اتمام 4 دقیقه وقت تلف شده، کرنر سروش رفیعی با ضربه سر مرادمند تبدیل به گل شهر خودرو شد و تیم یحیی گل محمدی یک بار دیگر در دقایق پایانی موفق به کسب یک پیروزی شد. بعد از به ثمر رسیدن این گل، تمام اعضای تیم پیکان به شدت معترض شدند و در نتیجه آن، حسین فرکی و شهریار مغانلو با کارت قرمز داور روبرو شدند.

 

 

 

اتفاق ویژه:


دیدار امروز تقابل تیم هایی بود که 4 بازی اخیر خود را نبرده بودند. با گل لحظه آخری محمد حسین مرادمند، طلسم تیم شهر خودرو بالاخره شکسته شد و این تیم خود را بار دیگر به مدعیان بالای جدول نزدیک کرد. اما پیکان همچنان باید منتظر بازی های بعدی برای بازگشت به روند برد باشد.
دیگر اتفاق جالب این دیدار هم این بود که تمام کارت های زرد و قرمز بازی امروز سهم بازیکنان و مربیان تیم پیکان شد. بازیکنان تیم مهمان در زمان های قانونی 3 کارت زرد گرفتند و در وقت های تلف شده هم یک کارت زرد به بازیکن این تیم داده شد. همچنین حسین فرکی و شهریار مغانلو با کارت قرمز داور روبرو شدند. این در حالی بود که تیم شهر خودرو امروز هیچ کارت زرد یا قرمزی از داور دریافت نکرد.

 

 

 

 

بهترین بازیکن: محمد حسین مرادمند


در کل بازی امروز شرایطی نداشت که یک بازیکن خاص در آن بدرخشد و با فاصله بهتر از دیگر بازیکنان باشد. تا اواسط نیمه دوم شاید امین قاسمی نژاد بهترین بازیکن شهر خودرو بود اما او به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد. در نهایت بازیکنی که موفق شد طلسم این بازی و طلسم نبردن های تیم خود را با گل دقیقه 95 بشکند، گزینه شایسته ای برای بهترین بازیکن میدان است. بعد از مرادمند، می توان از سروش رفیعی هم نام برد که یک ضربه کاشته خطرناک زد و گل تیمش را هم پایه گذاری کرد.

دیدگاه‌ها