کد خبر : 1657039 | 29 آذر 1398 ساعت 19:34 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی یکی از بهترین داوران است

گل محمدی: تمرکزم روی تراکتور است نه نقل و انتقالات

شهرخودرو در یک بازی دشوار توانست در آخرین لحظات وقت های تلف شده بازی پیکان را شکست بدهد و کماکان در جمع مدعیان بماند.

گل محمدی: تمرکزم روی تراکتور است نه نقل و انتقالات

به گزارش" ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:« با توجه به امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست داده بودیم بازی مهمی بود که خوشبختانه با تلاش مضاعف بچه ها نتیجه داد و توانستیم برد ارزشمندی را در مقطع مهمی از فصل کسب کنیم.»


او افزود:« بازی از نظر فنی یکی از بازی های خوب ما بود. با توجه به بازی های خوبی که از پیکان دیده بودیم که موقعیت های زیادی به وجود می آورد. امروز بچه ها در فاز دفاعی خوب بودند و با تمرکز بازی کردند و این کمک کرد که بازی را بتوانیم ببریم.»

 

گل محمدی اضافه کرد: «تیم حریف دفاع فشرده ای را مقابل ما گذشته بود و رد شدن از آن آسان نیست. ما تا جایی که توانستیم عبور کردیم، ارسال داشتیم و بازی مستقیم انجام دادیم. فکر کنم این فشاری که نیمه دوم بچه ها آوردند برای کسب سه امتیاز باارزش بود و در دقیقه ای گل زدیم که به نظرم حریف کاری نمی توانست از پیش ببرد. بازیکنان ما مستحق این برد بودند و با انگیزه ای که داشتند حقشان بود این سه امتیاز را کسب کنند.»


سرمربی شهرخودرو درباره قضاوت اشکان خورشیدی هم گفت:« آقای خورشیدی یکی از داوران خوب ما بوده و هست. تیم داوری خوب کار کردند شاید بعضی ها بگویند چون برده این حرف را می زند اما واقعیت این است آقای خورشیدی از داوران خوب ما و یکی از بهترین داوران فعال است.»


یحیی در ارتباط با نیم فصل رقابت ها و نقل و انتقالات هم گفت:« در مجموع فکر می کنم عملکردمان در نیم فصل اول بد نبود و خوب بود. حالا فرصت داریم در نیم فصل خودمان را تقویت کنیم اما الان در ذهن من چیزی جز بازی تراکتور نیست. بازی ها آنقدر فشرده است که نمی توانیم الان درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم. در هر صورت تغییراتی خواهیم داشت اما تمرکزمان روی تراکتور و انجام یک بازی خوب است.»
او درباره بازیکنان مصدوم هم گفت:«نمی دانم بازیکنان مصدوممان به بازی تراکتور می رسند یا نه. ما مصدوم و بازیکن در تیم امید داشتیم. سر مصدومیت ها امسال خیلی اذیت شدیم. جوان های ما فرصت پیدا کردند و عملکردشان بد نبود و این فرصت به آن ها داده شد تا از توانایی های خودشان استفاده کنند.»

 


او در انتها گفت:« از تک تک بازیکنان و حمایت آقای حمیداوی و حضور هواداران تشکر ویژه دارم.»

 

دیدگاه‌ها