کد خبر : 1656952 | 29 آذر 1398 ساعت 13:19 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: دخالتی در ترکیب پارس جلوی پرسپولیس نداشتم

سرمربی پیشین پارس جنوبی جم می‌‌گوید هیچ مشورتی به کادرفنی این تیم برای بازی با پرسپولیس نداده است.

کمالوند: دخالتی در ترکیب پارس جلوی پرسپولیس نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در حالی روز گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورد که فراز کمالوند چند روز قبل از این مسابقه استعفایش را اعلام کرده بود. با این حال عدم انتخاب سرمربی جدید باعث شد تا برخی تصور کنند کمالوند برای بازی دیروز هم مشورت هایی به این تیم بدهد اما این مربی باتجربه چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.


کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در این باره عنوان کرد: از همه اعضای کادرفنی و بازیکنان بابت لطفی که طی چند روز گذشته به من داشتند تشکر می‌کنم. آنها در مصاحبه‌هایشان و تماس‌هایی که برقرار کردند محبت خود را نشان دادند و امیدوارم بتوانم این لطف را جبران کنم.


وی ادامه داد: باید بگویم من بعد از جدایی رسمی از پارس جنوبی هیچ دخالتی در شرایط تمرینی و فنی تیم ندارم. وقتی کناره‌گیری‌ام را اعلام کردم، دیگر دلیلی ندارد که بخواهم دخل و تصرفی داشته باشم و این اصلا حرفه‌ای نیست. در بازی دیروز هم من هیچ صحبتی حتی در حد مشورت به مربیان ندادم.


سرمربی پیشین پارس جنوبی همچنین گفت: طبق اعلامی که آقای مرادی مدیرعامل موقت باشگاه انجام داده بود، آقایان عرفان جم‌رتبه و مهدی نوری مسئولیت فنی تیم را برعهده دارندکه حتی در این مورد هم من با آقای مرادی صحبتی نداشتم و این تصمیم و نقطه نظر ایشان بود و دیروز هم این عزیزان خودشان با تفکرات خودشان تیم را مقابل پرسپولیس به میدان فرستادند. اتفاقا بچه‌ها بازی خوبی هم انجام دادند و مثل چند بازی گذشته با بدشانسی در ثانیه‌های پایانی گل خوردند.


کمالوند در پایان افزود: امیدوارم پارس جنوبی در ادامه راه خودش موفق باشد و بتواند با امتیازاتی که می‌گیرد در لیگ برتر باقی بماند. ما با سختی‌های زیاد تیم را در اینجای جدول تحویل دادیم. یادتان نرود ما زمانی رفتیم که تیم از منطقه خطر دور بود و همچنین یک بازی عقب افتاده هم با پیکان در خانه دارند که انشاالله با برد در آن جایگاه پارس جنوبی بهتر هم می‌شود. با توجه به اینکه بنده دیگر مسوولیتی در تیم پارس جنوبی ندارم ترجیح میدهم که در رابطه با تیم سابقم دیگر صحبتی نکنم.

دیدگاه‌ها