کد خبر : 1656976 | 29 آذر 1398 ساعت 16:11 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: بهترین استقلال چند سال اخیر را بردیم

بابک مرادی میگوید بازیکن استقلال باید اخراج می شد چرا که او در موقعیت تک به تک بود.

مرادی: بهترین استقلال چند سال اخیر را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی ستاره تیم ماشین سازی در بازی با استقلال بود. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی و نمایش خود اظهار داشت: بازی سنگینی بود اما رفته بودیم که دست پربرگردیم و خداراشکر که توانستیم با سه امتیاز برگردیم به تبریز. تصور برد را داشتیم اما به هر حال به مساوی هم راضی بودیم.  ما را هر جا بازی بدهند، بازی می‌کنیم. من 30 دقیقه اول وینگر راست بودم اما بعد که رفتم فوروارد خیلی راحت تر بودم و توانستم.

 

مرادی همچنین راجع به پنالتی گفت: صددرصد پنالتی بود. من اعتراض کردم که چرا داور بازیکن استقلال را اخراج نکرد. چون من تک به تک بودم و پای من را قیچی کردند و باید اخراج می‌شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا خودش پنالتی نزد، تاکید کرد: در ملوان که بودم پنالتی زن اول تیم بودم اما وقتی آمدم ماشین سازی من به همراه نریمان جهان و زنده روح پنالتی تمرین می کردیم. وقتی من مصدوم شدم زنده روح پنالتی زد و گل هم زد و برای همین پنالتی زن اول تیم شد. دیروز هم خیلی خوب زد و حسینی را فریب داد. من فکر می کنم زنده روح یکی از زحمت کش ترین بازیکنان تیم ماشین سازی است.

بابک مرادی درباره بازی های سخت بعدی هم گفت: ما اول فصل که آقا رسول تیم ما را بست خیلی ها گفتند که ماشین سازی سقوط می کند. بازیکنان ما میانگین سنی پایینی دارند و دومین تیم جوان لیگ را داریم. بازیکنان ما همیشه پشت هم هستند و پسران بسیار خوبی هستند و حقشان از این بیشتر است. آقا رسول هم واقعا آدم با معرفت و باشرفی است، فارغ از بحث فنی ما همگی باهم رفیقیم و برای هم جان می دهیم و این باعث می شود که هیچ هراسی از هیچ تیمی نداشته باشیم.

 

مهاجم ماشین سازی در خصوص شرایط استقلال نیز عنوان کرد: استقلال تیم بسیار بزرگی است و فکر کنم این تیم بهترین استقلال چند سال اخیر است. با بازگشت استراماچونی قطعا این تیم دوباره اوج خواهد گرفت و من تردیدی در این موضوع ندارم. همان بازی اول هم اگر یادتان باشد گفتم که استقلال تیم خوبی خواهد شد. فکر کنم تیمی که دیروز بردیم از تیم اول فصلشان بهتر بود چون منظم تر بازی کردند.

مرادی در پایان راجع به احتمال جدایی اش در نیم فصل گفت: درباره نیم فصل صحبت نمی کنم و دوست دارم بعد از بازی با گل گهر حرف بزنیم. تمرکزم روی بازی بعدی است و دوست دارم به هر قیمتی شده این بازی را هم ببریم.

دیدگاه‌ها