کد خبر : 1656985 | 29 آذر 1398 ساعت 16:51 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

برنده بزرگ رئال در ال کلاسیکوی بدون گل

رئال و بارسا در ال کلاسیکوی چهارشنبه شب نوکمپ به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در جمع کهکشانی ها ایسکو بزرگترین برنده بود.

برنده بزرگ رئال در ال کلاسیکوی بدون گل

به گزارش"ورزش سه"، فصل گذشته برای ایسکو یک کابوس به تمام معنا بود. او پس از جدایی زیدان و با آمدن لوپتگی، فصل را عالی شروع کرد و به بازیکن ثابت رئال بدل شد اما با اخراج این مربی و روی کار آمدن سانتی سولاری، نیمکت نشینی های متوالی ایسکو نیز آغاز شد و در برخی مواقع حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت. ایسکو به تدریج تبدیل به یک بازیکن فراموش شده در رئال شد و حتی بازگشت زیدان در ماه مارس نیز کمکی به وی نکرد.

 

 

1462115

 

 

تابستان همه می گفتند که ایسکو در فهرست خروجی رئال قرار خواهد گرفت اما زیدان صراحتا تاکید کرد که روی او برای فصل 20-2019 حساب می کند. سرمربی فرانسوی پشت هافبک تکنیکی و خلاق خود ماند و در بهترین زمان ممکن او را به اوج برگرداند.

ایسکو امسال کار را از روی نیمکت شروع کرد و در هفته های متوالی تنها نیمه دوم فرصت بازی پیدا می کرد اما یک ماه پیش و در جدال با پاری سن ژرمن بود که زیدان به او اعتماد کرد و با قرار گرفتن در ترکیب اصلی، نمایشی درخشان هم داشت. حالا دیگر همه به یاد می آوردند که ایسکو چه بازیکن بزرگی بود و اینکه به هر دلیلی یک سال از دوران بازی خود را روی نیمکت تلف کرد.

 

 

1462116

 

 

زیدان در ال کلاسیکو هم ایسکو را به مودریچ ترجیح داد و مزد اعتمادش را نیز گرفت. دقیقا در جایی که کسی انتظارش را نداشت، ایسکو تبدیل به مهره تعیین کننده زیزو شد. او در هشت بازی از 9 بازی اخیر رئال در میدان بوده و بعید است در صورت رخ ندادن مصدومیت، این روند در ادامه فصل تغییر کند.

ایسکو برنده بزرگ رئال در ال کلاسیکو بود و حالا می تواند بیش از پیش برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا و حضور در فهرست نهایی یورو 2020 امیدوار باشد.

ایسکو در واقع مرده ای بود که توسط زیدان زنده شد.

دیدگاه‌ها