کد خبر : 1657011 | 29 آذر 1398 ساعت 18:05 | 115.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض های ناباورانه ای که روی اپل واچ نقش می بست!

مربیگری اینترنتی و یک شکست تلخ برای استقلال

تیم فوتبال استقلال بعد از نمایش درخشان مقابل شاهین بوشهر در دیدار با ماشین سازی شکست غیرمنتظره و تلخی را تجربه کرد.

مربیگری اینترنتی و یک شکست تلخ برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تلخی این شکست از آنجا بیشتر بود که بعد از مسابقه در رختکن اتفاقات ناخوشایندی بین کادرفنی تازه مستقر شده و برخی بازیکنان بروز کرد. بازیکنانی که به تعویض‌ها اعتراض جدی داشتند؛ غافل از اینکه تعویض‌ها از طرف خود آندره‌آ استراماچونی و از پای تلویزیون به نیمکت‌نشینان استقلال دیکته شدند.

 

استراماچونی که روز گذشته ساعتی را در سفارت ایران در ایتالیا گذرانده و پالس‌های مثبتی را برای بازگشت به تهران فرستاده در شرایطی در سومین بازی متوالی روی نیمکت استقلال حضور نداشت که مثل مسابقه قبلی این صالح مصطفوی بود که نقش او را در زمین بازی می‌کرد. دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی و آنالیزور علیرضا منصوریان که در این فصل از اواسط مسابقات و همزمان با اوج گیری استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود.

 

آنچه از تصاویر مخابره شده از روی نیمکت استقلال برمی‌آید، حضور آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت از طریق اپل واچ مترجم خود و دستورات تاکتیکی است. تیمی که به دلیل مسائل رخ داده از تمرکز لازم کاملا به دور بود و با این شیوه عجیب و غریب نیز هدایت فنی می‌شد. در حالی که شاید با توجه به نزدیکی کادرفنی مستقر به تیم و انجام تمرینات توسط ایشان، خود آنها اشراف بیشتری به تیم داشتند تا آندره‌‌آ که از فاصله‌ای دور و مقابل تلویزیون می خواست تیم را با تصمیمات درست به سمت پیروزی بر ماشین سازی هدایت کند.

 

 

 

در نهایت تغییرات استراماچونی در این مسابقه به سود استقلال تمام نشد و آبی ها با نتیجه دو بر یک شکست ناباورانه‌ای را مقابل ماشین سازی تجربه کردند. این در حالی است که شاید اگر مرتضی تبریزی آن ضربه لحظه آخری را وارد دروازه ماشین می‌کرد حداقل آبی پوشان با ناراحتی کمتری از این میدان بیرون می‌آمدند. اما آنچه این باخت به ما می‌آموزد این است که برای نتیجه گرفتن در فوتبال رعایت اصول اولیه چه اهمیت ویژه‌ای دارد و طبعا تیمی که در دو هفته بدون مربی به کار خود ادامه می‌دهد و تحت آماج شدیدترین خبرپراکنی‌های حاشیه‌ای است به سختی می‌تواند برای درخشش در یک دوره از رقابت‌های لیگ آماده باشد. بنابراین چه خوب که با تلاش مدیران استقلال پول استراماچونی به حساب او واریز شد تا این مربی ایتالیایی به سرعت خود را به تیمش برساند.

 

 

تیمی که در این فصل انواع و اقسام مشکلات و مصائب را تحمل کرده و واقعا بعد از رشد ناگهانی و حرکت رو به جلوی فوق العاده‌اش نباید با این مشکل پیش‌بینی نشده روبه‌رو می‌شد. مشکلی که بازیکنان استقلال را آنچنان تحت تاثیر قرارداد تا با وجود تلاش زیاد در مسابقه ای که احتمالا در شرایط عادی برنده آن می  شدند زمین را دست خالی ترک کنند.
حالا نوبت استراماچونی است که برگردد و روزهای غیبت خود را جبران کند. روزهایی که هواداران و بازیکنان پای او ایستادند تا نیمکت به چهره‌های جدیدی نرسد و خود استراماچونی باشد که دوباره اختیار تیم را در دست بگیرد. این وفاداری اگرچه با یک باخت خانگی به پایان رسیده و کار استراماچونی سخت‌تر شده اما همیشه فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته هست. اگرچه نیم فصل دوم لیگ سخت‌تر و نزدیک‌تر خواهد بود و حالا همه در شرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرند که می‌دانند یک مدعی روبه‌روی آنها قرار گرفته و بازی می‌کند.


استقلال استراماچونی حالا احتیاج به کمی تقویت و البته ثبات کامل زیر نظر مدیریتی دارد که باید از خود در ادامه رقابت‌ها تا پایان فصل اعاده حیثیت کند.

دیدگاه‌ها