کد خبر : 1657021 | 29 آذر 1398 ساعت 18:21 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: لواندوفسکی فردا جراحی خواهد کرد

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی در آخرین بازی سال 2019 است.

هانسی فلیک: لواندوفسکی فردا جراحی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی در بوندسلیگا نگرفته، فردا به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت. هانسی فلیک خبر از مصدومیت رابرت لواندوفسکی داده و مدعی شد این ستاره لهستانی بعد از بازی فردای بایرن مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

هانسی فلیک گفت: "بعد از دو شکست مقابل لورکوزن و گلادباخ، تصمیم گرفته ایم در سه بازی آخر بوندس لیگا پیروز شویم. ما می خواهیم سال را با یک پیروزی خانگی به پایان برسانیم و با همان تلاش هفته های گذشته، 90 دقیقه نمایش زیبایی در مقابل هواداران خود ارائه دهیم. در دیدار مقابل فرایبورگ روحیه تیمی بالا بود و همه بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت با هم جشن می گرفتند، من علاقه دارم چنین روحیه ای بر تیم حاکم باشد.

 

1459137

 

شرایط بازیکنان؟ رابرت لواندوفسکی بعد از بازی فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. ما نمی خواهیم زمان را از دست دهیم و او به یک استراحت 10 الی 14 روزه نیاز دارد. تیاگو فردا محروم است اما داوید آلابا شرایط بازی کردن خواهد داشت. ما یازده بازیکن حرفه ای و سالم در کنار بازیکنان جوان خود داریم.

 

آینده؟ ما بعد از بازی در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. ابتدا باید در دیدار مقابل ولفسبورگ به میدان برویم و بعد خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

 

گل های دریافتی فراوان؟ وقتی تیمی گل می خورد معمولا آخرین نفر مقصر شناخته می شود، اما اشتباهات از وسط زمین آغاز می شوند. همه بازیکنان باید چالش های دفاعی را نیز تجربه کرده، سخت کوش و قوی باشند و چاشنی سرعت را نیز به کار خود اضافه کنند."

دیدگاه‌ها