کد خبر : 1657024 | 29 آذر 1398 ساعت 18:45 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض دستیار فرکی به داور بازی شهرخودرو

آقای خورشیدی! وقت تلف شده وقت اضافه ندارد

پیکان با گلی که در وقت های تلف شده از شهرخودرو دریافت کرد شکست خورد و البته حسین فرکی هم در دقایق پایانی توسط داور مسابقه اخراج شد.

آقای خورشیدی! وقت تلف شده وقت اضافه ندارد

به گزارش" ورزش سه"، بازی تیم های شهرخودرو و پیکان در لحظات پایانی جنجالی شده و حسین فرکی سرمربی و شهریار مغانلو مهاجم تیم پیکان از داور مسابقه کارت قرمز گرفتند. غلام حسنوی دستیار قدیمی حسین فرکی به جای این سرمربی به کنفرانس خبری آمد. او در ابتدا گفت:« ناراحتیم از اینکه استاد همیشگی فن و اخلاق آقای فرکی اینجا حضور ندارند. همه خصوصیات آقای فرکی را می شناسند. در آن لحظات من هم فکر می کردم سوت را آقای داور زده و ایشان به زمین رفتند که هم بچه ها را جمع کنند و هم بگوید چرا زمانی که وقت تمام شد سوت را نزنید.»


او افزود: «آقای خورشیدی می داند آقای فرکی چه شخصیتی دارد. ایشان بارها از داوری گزیده شده است در همین هفته های اخیر در جام حذفی برابر سپاهان گل افساید زدند و بازیکن حریف باید اخراج می شد ، آقای فرکی راجع به داوری حرف نزد و هفته بعد به اصفهان رفتیم و بازهم اتفاق افتاد اما نه خودش حرف زد و نه گذاشت بازیکنان حرف بزند. این رفتار آقای خورشیدی درست نبود و برداشت اشتباه کرد و کارت قرمز مستقیم به ایشان داد.»


دستیار حسین فرکی همچنین گفت:« درست نیست که الان که باختیم بگویم اما متاسفانه در فوتبال ما فغانی شدن توانایی زیادی می خواهد. علیرضا فغانی هیچوقت قوی بودن و ضعیف بودن و چیزهای دیگر را در قضاوتش لحاظ نمی کرد. آقای خورشیدی هم از بهترین داوران ما است اما دراین بازی و در نیمه اول اولین ضدحمله ای که بازیکن ما خطا کرد کارت زرد داد. درست هم هست. همین اتفاق دوبار برای ما افتاد اما بازیکن حریف کارت نگرفت. این تبعیض نیست؟ اگر داور وقت تلف شده می گیرد باید در پایان آن سوت بزند؛ وقت تلف شده تلف شده ندارد بدون اینکه کسی بیفتد یا وقتی تلف شود. »

 

او اضافه کرد:«درست در پایان وقت نیمه اول ما حمله شهرخودرو را گرفتیم و حمودی در حمله بود که سوت را زد. چطور با این دوگانگی کنار بیاییم. ما تماشاگر نداریم. تا امروز شاید این امتیازات را نداشتیم. همیشه فوتبال بازی کردیم و گزیده شدیم. به فوتبال خوب امتیاز نمی دهند. ما بهترین فوتبال و مالکیت را داشتیم آن هم با بضاعتی کمتر از تیم های پایین تر. آقای فرکی تحت فشار است. بچه ها اعتراض کردند که سر ما را می برند اما ایشان همیشه گفتند باید فوتبال بازی کنید. اما این موضوع حدی دارد و برای مربی مثل آقای فرکی شرایط به گونه ای شده است که ایشان عصبانی می شود. البته ایشان چون کارت قرمز گرفت نتوانست بیاید. آقای فرکی همیشه احترام سرلوحه کارش است. »


حسنوی ادامه داد: «انتظار داشتیم خورشیدی اگر فرکی از کوره در رفته بود احترامش را نگه می داشت. اگر داوری این احترام نگه داشتن نیست و قانون است چرا قانون برای همه یکسان اجرا نمی شود. چرا بازیکن حریف اخطار نمی گیرد چون میزبان است، چون ما تماشاگر نداریم و کسی نیست در فضای مجازی فشار بیاورد.

 

در سال های قبل تیم هایی که آقای فرکی داشتند بازیکنانی بودند که بعد از آن سال ها در سطح اول فوتبال ایران بودند. پیکان هم همین شرایط را دارد و در همین هفته بازیکنانی در پیکان هستند که همه برای آن ها ارزش قائل هستند. چجوری این کار می تواند ادامه داشته باشد. ما می توانیم کثیف بازی کنیم و به بازیکن حریف بد و بیراه بگوییم تا نتیجه بگیریم؟ دلخوری ام از خورشیدی را اعلام می کنم و می گویم که در این هفته خیلی حقمان تضییع شده است. »

دیدگاه‌ها