کد خبر : 1657029 | 29 آذر 1398 ساعت 18:49 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

استکی: جانشین منصوریان نیستم!

استکی می‌گوید جای منصوریان نیامده و این بازی هم دستور داشت که به جای او روی نیمکت بنشیند.

استکی: جانشین منصوریان نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در غیاب منصوریان، حسن استکی روی نیمکت ذوب آهن حضور داشت. او در نشست خبری درباره این مسابقه گفت: من از تمام زحماتی که علی آقا منصوریان برای تیم کشیدند و بسیار از لحاظ فنی و انگیزشی به تیم کمک کردند، تشکر میکنم. انشالله هرجا که هست و هرجا که مربیگری کرد به اهدافش برسد. در رابطه با بازی با سایپا؛ چون سه روز علی آقا تمرین را تعطیل کرده بودند، ما دست به ارنج هم نزدیم و در نیمه اول سعی کردیم همان سیستم را بازی کنیم. در نیمه دوم از سه دفاع به چهار دفاع برگشتیم. بازی خوبی بود اما سایپا روی یک ضد حمله به گل رسید. می‌شد بازی مساوی شود اما یک گل بد خوردیم و پنالتی هم باوجود تجربه آقای اکبریان، اما ده ثانیه هم طول نمی‌کشد در سیستم رادیویی نظر خود را اعلام کنند اما پنج دقیقه طول دادند.

 

کاپیتان سابق ذوبی ها درخصوص سختی کار در غیاب منصوریان اظهار داشت: مطمئنا من جای آقای منصوریان نیامده ام و این بازی دستور دادند به عنوان مربی تیم را کوچینگ کنم. من پارسال به تیم اضافه شدم و رفتم تیم پایه اما امسال به آقای منصوریان پیشنهاد دادند که من اضافه شوم و آقای منصوریان قبول کرد. این مدت که من بودم گفتم که از لحاظ ادب و معرفت و فنی و شخصیت علی آقای منصوریان واقعا یک نفر است. نمیخواهم به کسی بی احترامی کنم اما آقای منصوریان چیز دیگری است‌.

 

او درخصوص موضعش راجع به سرمربی داخلی یا خارجی هم عنوان کرد: مربی خارجی در شروع نیم فصل چون با بازیکنان غریبه است طول میکشد. نمی‌گویم بازیکنان غیر حرفه ای هستند اما استقلال و پرسپولیس اگر یک خارجی اضافه می‌شود، بالاخره بازیکنان بین المللی و ملی هستند و مربی جایگزین می‌شود و تاکتیک را میگوید جا می‌افتد اما در تیم ما جایگزینی سخت می‌شود.

 

استکی درباره تداوم حضورش در ذوب آهن نیز گفت: این بستگی دارد به نظر باشگاه. ما کنار تیم هستیم، اگر باشگاه دستور بدهد در کنار مربی جدید می‌مانیم، بخواهند خودم ادامه می‌دهم و همه این ها با باشگاه است.

دیدگاه‌ها