کد خبر : 1657031 | 29 آذر 1398 ساعت 19:03 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید در این شرایط اضطراری پیروز شویم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد اینتر می خواهد سال را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

کونته: باید در این شرایط اضطراری پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا و در آخرین بازی خود در سال 2019 در سری آ به مصاف جنوا خواهد رفت. نراتزوری که تا به حال فصل درخشانی با کونته داشته، در کنار یوونتوس در صدر جدول قرار دارد و کونته ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار مقابل جنوا با کمک هواداران پیروز شود.

 

آنتونیو کونته گفت: "من همیشه گفتم برای ما مهم است که به بهترین شکل ممکن به کریسمس برسیم. ما مشکلاتی داشته ایم که به روش صحیح با آنها روبرو شده ایم. این یک نشانه عالی برای ما خواهد بود. من بابت آسیب دیدگی ها بسیار نگران بودم، زیرا ما مجبور به تصمیم گیری می شدیم، اما ما همیشه روی بازیکنان خود تمرکز کرده و خطرات بزرگی را پذیرفته ایم.

 

1455587

 

ما شرایط خوبی داریم و اگر بتوانیم در این شرایط اضطراری، در چنین بازی مهمی پیروز شویم بسیار خوشایند خواهد بود. در این شرایط، ما می توانیم به بهترین شکل تلاش بکنیم و من اطمینان دارم که فردا و با کمک هواداران تمام تلاش خود را می کنیم تا سال را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

 

من همیشه از بازیکنان اینتر انتقاد کرده و از آنها خواسته های زیادی دارم، اما در سه بازی اخیر ما به آنچه لایقش بودیم نرسیدیم. علاقه ای ندارم در مورد بدشانسی صحبت کنم، اما ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم بهتر از آنها استفاده کنیم."

 

شرایط بازیکنان: "انتظار مصدومیت الکسیس سانچس را نداشتیم، اما روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز همیشه در ترکیب حضور داشتند. سانچس می خواهد هرچه زودتر به میادین بازگردد، اما ما به نظر کادر پزشکی احترام می گذاریم."

دیدگاه‌ها