کد خبر : 1657033 | 29 آذر 1398 ساعت 19:21 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک قاب از پر از حرف در آزادی (عکس)

دو تعویضی که به فاصله 4 دقیقه در استقلال انجام شد، هیچ تاثیری در روند بازی نداشت و یکی از آن ها جنجال هایی هم به وجود آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی استقلال و ماشین سازی، درست در همان دقایقی که آبی ها برای رسیدن به گل مساوی به حمله نیاز داشتند، ابتدا مسعود ریگی در دقیقه 69 جای خود را به فرشید باقری داد و چهار دقیقه بعد، هروویه میلیچ پیستون چپ استقلال، تعویض شد و میلاد زکی پور به جای او وارد زمین شد.


نکته عجیب اینکه میلیچ بعد از پایان بازی به شدت به تعویضش اعتراض کرد و در ادامه، کار مدافع اسبق فیورنتینا به درگیری فیزیکی با فرشید اسماعیلی هم کشیده شد تا مشخص شود «رختکن بدون مربی» چه تبعات منفی می تواند برای استقلال داشته باشد.  


گذشته از این ماجرای حاشیه ای، فرشید باقری و زکی پور که هر دو به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند، هیچ کدام نتوانستند تاثیری در روند بازی بگذارند و برخلاف انتظار، شدت حملات استقلال بعد از تعویض ها، کمتر شد.


اتفاقاً سومین بازیکن تعویضی استقلال یعنی مرتضی تبریزی هم در آخرین ثانیه های بازی، یک فرصت طلایی را از دست داد و باعث شد انتقادهای شدیدی از روی سکو را تحمل کند. بدین ترتیب هرسه تعویضی استقلال شب ناموفقی را در ورزشگاه آزادی سپری کردند.


این قاب پر از حرف های ناگفته از مسعود ریگی و هروویه میلیچ و این خستگی و بی حوصلگی که در چهره های این دو بازیکن دیده می شود را امیرحسین خیرخواه برای "ورزش سه" ثبت کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها