کد خبر : 1657096 | 30 آذر 1398 ساعت 09:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به ناراحتی سیتی از نحوه مذاکره با آرتتا

باشگاه آرسنال: رفتار ما با منچسترسیتی احترام‌آمیز بود

با وجود گزارش‌هایی مبنی بر ناراحتی سیتی از اینکه آرسنال برای استخدام میکل آرتتا به صورت رسمی با این باشگاه مذاکره نکرده، آرسنال از خود دفاع کرده و گفت رفتارش در این ماجرا احترام‌آمیز بوده.

باشگاه آرسنال: رفتار ما با منچسترسیتی احترام‌آمیز بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار گزارش‌هایی که نشان می‌داد باشگاه منچسترسیتی از اینکه آرسنال در جریان استخدام میکل آرتتا، دستیار سرمربی این تیم، به عنوان سرمربی جدید خود، به صورت رسمی با سیتی مذاکره نکرده ناراحت است، رائول سانلهی مدیر فوتبال آرسنال این گزارش‌ها را تکذیب کرد و گفت آرسنال در جذب آرتتا مرتکب خطایی نشده است.

 

1462199

 

آرتتا، کاپیتان سابق آرسنال و دستیار پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی دیروز از طرف باشگاه آرسنال به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد. آرتتا به مدت سه فصل و نیم در سیتی به عنوان دستیار سرمربی و نفر دوم کادر فنی فعالیت می‌کرد. اما دیروز در انگلیس گزارش هایی منتشر شد که نشان می‌داد باشگاه سیتی از نحوه عمل آرسنال در استخدام آرتتا ناراحت است هر چند گواردیولا و باشگاه سیتی رسما به آرتتا تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

 

1462312

 

با وجود انتشار عکس‌هایی که نشان می‌دهد آرتتا از چند روز قبل با مدیران آرسنال در حال مذاکره بوده، سانلهی مدیر فوتبالی آرسنال در این باره گفت:" درباره آن عکس ها ما فکر نمی‌کردیم که ماجرا اینقدر پررنگ شود و به آن پرداخته شود. ما علنا اعلام کردیم که در روند جستجو و انتخاب یک سرمربی هستیم. ما در آن زمان با افراد زیادی دیدار کردیم و به خانه‌ی افراد زیادی رفتیم. ولی از قضا وقتی به خانه آرتتا رفتیم نمی‌دانم چطور بود که عکاس‌هایی آنجا حضور داشتند و عکس ها را منتشر کردند".

 

سانلهی در ادامه گفت:" نمی‌دانم یکی از همسایه‌ها عکس گرفته بود یا عکاسی ما را تعقیب کرده بود. نمی‌دانم و برایم مهم هم نیست. اما درباره باشگاه منچسترسیتی و رابطه گواردیولا و آرتتا، ما خیلی محتاط عمل کردیم و بسیار شفاف و احترام‌آمیز قدم برداشتیم".

 

دیدگاه‌ها