کد خبر : 1657107 | 30 آذر 1398 ساعت 10:44 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم ۷۲ ماهه صنعت نفت، تمدید شد

صنعت نفت باز هم در ورزشگاه خانگی موفق نشد تا فولاد را شکست بدهد و بردن قرمزهای اهوازی برای آنها طلسم شده باشد.

طلسم ۷۲ ماهه صنعت نفت، تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام و دراگان اسکوچیچ در پایان دربی خوزستان برابر هم با تساوی دو بر دو کارشان را به پایان رساندند. عارف آقاسی (گل به خودی) و عیسی آل کثیر برای صنعت، شیمبا و قاسمی نژاد برای قرمز های اهواز گلزنی کردند.


تیم صنعت نفت تا پایان نیم فصل با 26 امتیاز در جایگاه چهارم و فولاد با 23 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد با این تفاوت که نفتی‌ها یک بازی عقب افتاده برابر سپاهان خواهند داشت، با این تساوی دو تیم در جایگاه‌های خود باقی ماندند.


تقابل دو سرمربی برابر یکدیگر همیشه جذاب بوده است، دراگان اسکوچیچ زمانی که هدایت خونه به خونه بابل را برعهده داشت در هفته ماقبل پایانی در مصاحبه ای گفت امیدوار است هفته پایانی جوانمردانه برگزار شود و گفت اگر آنها (نساجی) 7 گل به راه آهن میزنند ما 15 گل در بابل میزنیم!! همین حاشیه ها باعث شد فشار روی تیم خونه به خونه بیشتر شود و این تیم بیش از دو گل در هفته آخر به برق جدید نتواند بزند و در آخر نساجی با تفاضل گل بهتر راهی لیگ برتر شود. اما این پایان کار نبود و پس از 2 سال اسکوچیچ با تیم جدید مقابل جواد نکونام در فولاد آرنا قرار گرفت و توانست این تیم را در خانه شکست دهد تا به نوعی انتقام خود را از نکونام بگیرد. صنعت نفت سال‌هاست در خانه مقابل فولاد خوزستان ناکام بوده و اگر بخواهیم آخرین پیروزی آنها را در تختی آبادان به یاد آوریم باید به 12 اسفند 91 رجوع کنیم که شاگردان علی فیروزی توانستند با گل سیامک سرلک تیم فولاد را شکست بدهند. از این تاریخ حدود 6 سال 9 ماه می گذرد. فولاد پیش از آن دیدار با هدایت حسین فرکی 19بازی بدون شکست داشت اما در نهایت برابر تیم قعرنشین صنعت شکست خورد که بیش از 10بازی بود که باختی نداشت، اما شوت سیامک سرلک از راه دور طلسم نباختن فولاد با فرکی را شکست. در نهایت آن فصل فولاد به سهمیه آسیایی رسید و صنعت نفت از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.


با تساوی روز گذشته تیم صنعت نفت مقابل فولاد، این طلسم نبردن قرمزهای اهوازی در آبادان برای زردپوشان ادامه دار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها