کد خبر : 1657112 | 30 آذر 1398 ساعت 11:15 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

دو مشتری آماده برای اولیویه ژیرو؛ اینتر و بوردو

در حالی که گفته می‌شود اینتر به دنبال جذب اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی در ماه ژانویه است، مشخص شده که باشگاه فرانسوی بوردو هم برای جذب او تلاش زیادی کرده.

دو مشتری آماده برای اولیویه ژیرو؛ اینتر و بوردو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره تلاش اینترمیلان برای جذب اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی مطرح شده بود و حالا مشخص شده که باشگاه فرانسوی بوردو هم تلاش برای به خدمت گرفتن او را شروع کرده و می‌خواهد ژیرو را در ماه ژانویه به فرانسه منتقل کند.

 

1462338

 

بوردو تمایل دارد ژیروی 33ساله را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. چلسی پیش از این به ژیرو اعلام کرده بود که در ماه ژانویه با خروج او از باشگاه مخالفت نخواهد کرد. ژیرو شخصا تمایل دارد به سرمربی سابقش آنتونیو کونته در اینتر ملحق شود ولی ممکن است در آن تیم هم در رقابت با لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم داشته باشد.

 

همین اواخر دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به ژیرو توصیه کرده بود که برای مستحکم کردن جایگاهش در تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو2020 چلسی را ترک کرده و به تیمی دیگر منتقل شود.

 

1462339

 

در جام جهانی 2018 که با قهرمانی فرانسه به پایان رسید ژیرو به جز بازی اول، در همه بازی‌های فرانسه به عنوان بازیکن فیکس در میدان بود. او در رقابت های مقدماتی یورو2020 هم از سوی دشان به عنوان یکی از مهاجمین ثابت مورد استفاده قرار گرفت. این در حالی است که ژیرو در چلسی داستان متفاوتی داشته و در سه فصل حضورش در این تیم نتوانسته کونته، ساری و حالا لمپارد را متقاعد کند که از او به عنوان مهاجم فیکس استفاده کنند.

 

 

دیدگاه‌ها