کد خبر : 1657118 | 30 آذر 1398 ساعت 10:59 | 160K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ تیمی در ایران توانایی خرید آنها را ندارد

بونی و دامیائو از لیست زمستانی پرسپولیس خط خوردند

پرسپولیس در نیم فصل به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است اما هنوز مشخص نیست کدام بازیکن جانشین جونیور براندائو می شود.

بونی و دامیائو از لیست زمستانی پرسپولیس خط خوردند

به گزارش" ورزش سه" در روزهای اخیر اخبار متفاوتی درمورد گزینه های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای خط حمله اش به گوش می رسد و اسامی بازیکنانی چون ویلفرد بونی اهل ساحل عاج و یا دامیائو مهاجم برزیلی مطرح شده است. با این وجود آن طور که محمدحسن انصاری فرد می گوید دست کم پرسپولیس این دو بازیکن را نمی تواند در نیم فصل جذب کند.


مدیرعامل پرسپولیس که شب گذشته میهمان برنامه " شب های فوتبالی" بود درباره شرایط نقل و انتقالات تیمش گفت:«هواداران صبور باشند.» او افزود:« وضعیت نقل و انتقالات در نیم فصل خیلی مناسب نیست، بازیکنان خوب تحت قرارداد هستند و بازیکن خوب آزاد خیلی کم است. از طرفی برخی بازیکنان هستند که قرارداد دارند و ما می توانیم آن ها را به صورت قرضی بگیریم. این هم همان طور که گفتم به خاطر شرایط نقل و انتقالات زمستانی است اما در عین حال با گزینه های خیلی زیادی را مدنظر داریم.»


انصاری فرد درباره این گزینه ها گفت:« ما 4 گزینه را به آقای کالدرون معرفی کردیم که یک نفر را پسندید، همچنین ایشان چهار نفر را خودشان به ما معرفی کردند که ما برای اینکه اتفاقاتی مثل جونیور رخ ندهد کمیته ای تشکیل دادیم و در حال بررسی کامل گزینه ها هستیم. ما در این کمیته تمام وضعیت گذشته و حال و عملکرد بازیکن را کاملا بررسی می کند و در نهایت آقای کالدرون تصمیم می گیرد. من اتفاقا در جلسه ای که آقایان کریم باقری، افشین پیروانی و کالدرون بودند گفتم با وجود شما سه نفر نباید مشکلی مثل جونیور پیش بیاید.»


او در ارتباط با گزینه های داخلی مدنظر پرسپولیس هم گفت:«ما گزینه داخلی هم داریم، آقای کالدرون چند گزینه را به ما معرفی کرده که با آن ها مذاکره می کنیم اما نه در این مقطع.»

 

1462347


انصاری فرد در ادامه و با اشاره به برخی اسامی مثل ویلفرد بونی و دامیائو به عنوان گزینه های مدنظر باشگاه گفت:« ما قصد داریم تیم را تقویت کنیم و از هواداران می خواهیم که باشگاه را تحت فشار نگذارند. الان برخی اسامی مطرح می شود که صحت ندارند؛ البته ویلفرد بونی در لیست کالدرون بود و با او مذاکراه هم کردیم اما دستمزدش 3.5 میلیون یورو است و هیچ باشگاهی در ایران توان پرداخت چنین دستمزدی را ندارد.»


او اضافه کرد:« درمورد دامیائو هم باید بگویم این بازیکن تا 2021 با باشگاه کاوازاکی فرونتیل قرارداد دارد.»

دیدگاه‌ها