کد خبر : 1657186 | 30 آذر 1398 ساعت 16:31 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با پرسپولیس مشغول تمرین هستیم

زامهران: این پاس گل مزه‌ی دیگری داشت!

مهاجم نساجی مازندران گفت: با توجه به اینکه یک ماه از شرایط مسابقه دور بودم، در اولین دقایق حضورم این پاس برای من مزه دیگری داشت.

زامهران: این پاس گل مزه‌ی دیگری داشت!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد زامهران بازیکن تعویضی نساجی مازندران که با پاس گلش به نظری پایه‌گذار پیروزی ارزشمند قائمشهری‌ها شد، به خبرنگار ورزش سه گفت: من اول خدا را شکر می‌کنم که توانستم دل تماشاگران‌مان را شاد کنم بعد هم اینکه یک ماه می‌شد که از بازی با صنعت نفت آبادان به خاطر مچ به مچی که با مصطفی احمدی شدم مصدوم بودم و در نهایت دیروز بعد از یک ماه توانستم برای تیمم بازی کنم و به لطف خدا دقیقه 61 آمدم و دقیقه 63 پاس گل را به مهدی نظری دادم.

 

وی افزود: این بازی برای 9 امتیازی بود چون چندین هفته با بدشانسی نبرده بودیم و به امتیازش خیلی احتیاج داشتیم. ما اصلا بد بازی نمی‌کردیم اما به حقمان نمی رسیدیم و اینکه بازی قشنگ نساجی با سه امتیاز هم همراه شد واقعا دلچسب بود. آقای مهاجری از بازیکنان شناخت خوبی دارند و اینکه دو تعویض به گل منجر شد نشان از تسلط خوب ایشان بر روی تیم و نفرات دارد.

 

زامهران با اشاره به شادی عجیبش پس از گلی که به ثمر رسید، متذکر شد: مهدی که توپ را گل کرد، من نفهمیدم که چطور مقابل هواداران نساجی سر درآوردم. واقعا حین مصدومیتم فشار زیادی روی من بود و بابت اینکه توانستم هواداران را در ورزشگاه وطنی خوشحال کنم، سر از پا نمی‌شناختم. خدا را شکر که بردیم و شرمنده هواداران نشدیم.

 

وی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال لغو بازی با پرسپولیس نیز یادآور شد: چیزی نشنیده‌ام و ما تمرین خودمان را می‌کنیم. این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که شرایط پرسپولیس خیلی خوب است اما ما هم خوب هستیم و انشاالله در نهایت با امتیاز هم برگردیم. من هم تلاشم را می‌کنم که در این بازی به میدان بروم و همیشه جلوی این آنها خوب بوده‌ام اما همه چیز بستگی به کادر فنی دارد و هر کس وارد زمین شود تا پای جانش خواهد جنگید.

دیدگاه‌ها