کد خبر : 1657231 | 30 آذر 1398 ساعت 16:11 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی جلودار رسول و ماشین‌سازی نیست

شاگردان خطیبی استقلال را رفت و برگشت با باخت بدرقه کردند تا این نتیجه در تاریخ جدال های این دو تیم ماندگار شود.

تیمی جلودار رسول و ماشین‌سازی نیست

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی در لیگ برتر ایران همیشه تیم‌های جوان و کم هزینه ای را روانه مسابقات می کند ولی همیشه نتایجی که گرفته است غیر قابل پیش بینی بوده است.


تراکتور خطیبی وقتی چند سال قبل بسته شد همه هواداران نا امید بودند ولی با شروع مسابقات برد های پیاپی او آغاز شد و آنها را در نیم فصل اول با اقتدار و تفاضل گل خیلی خوب در صدر جدول قرار داد. امسال هم ماشین سازی را خطیبی همچون سلیقه همیشگی خود جوان و اقتصادی بست تا سقف اهداف آنها را بقا در لیگ بدانند ولی خطیبی  در همان دیدار اول خود با استقلال در تبریز نشان داد که با کسی شوخی ندارد و لیگ را با یک برد بزرگ آغاز کرد. شاگردان خطیبی در اصفهان سپاهان را به درسر انداختند و در انتهای بازی با تمجید قلعه نویی مواجه شدند که شاگردان خطیبی را لایق امتیاز می دانستند.

 

1461804


ماشین سازی در استادیوم آزادی نیز دست به شگفتی زد و پرسپولیس مدعی را متوقف کرد و پس از آن  نوبت به دیدار با تراکتور پر ستاره بود. شاید فوتبال ایران بر این باور بودکه ماشین سازی بازنده مصلحتی این دیدار خواهد بود ولی شاگردان خطیبی در این دیدار نیز عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشتند و تراکتور را نیز با دو گل شکست دادند و درس جوانمردی و شرافت را به فوتبال ایران دیکته کردند.

 

رسول خطیبی در اولین دیدار دور برگشت لیگ میزبان استقلالی بود که در دیدار های گذشته خود با برد های پیاپی با اختلاف گل زیاد برای این دیدار و تلافی دیدار رفت خط و نشان کشیده بود ولی خطیبی ظاهرا در این لیگ با هیچ تیمی شوخی ندارد و جوانان کم ادعای او استقلال را این بار در آزادی شکست دادند.

 

رسول خطیبی

 

اکنون رسول خطیبی جوان با شاگردان جوان تر خود به عنوان ویرانگر جدید لیگ برتر معرفی می شوند تا در ادامه راه برای دیگر تیم های مدعی لیگ برتر خط و نشانی جدی کشیده باشند. با نتایج به دست آمده شاگردان خطیبی قطعا مسئولین ماشین سازی در ادامه نگاه حرفه ای تری به این تیم باید داشته باشند تا مسیر موفقیت های این تیم شایسته هموارتر شود.


این رسول ویرانگر باید بداند که با جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف این تیم می تواند در ادامه لیگ با نتایج خوبش باعث خوشحالی بیشتر هواداران فوتبال تبریز و آذربایجان شود و همچنین امید به کسب سهمیه که یک اتفاق تاریخی برای ماشین سازی محسوب میشود داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها