کد خبر : 1657238 | 30 آذر 1398 ساعت 17:02 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

رئال مادرید از جذب پوگبا منصرف شد

سران رئال به ایجنت پل پوگبا گفته اند که حداقل در این زمستان تمایلی برای جذب ستاره فرانسوی ندارند.

رئال مادرید از جذب پوگبا منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال تمایل زیادی به جذب پل پوگبا داشت. ستاره فرانسوی نیز علنی گفته بود که قصد جدایی دارد و به دنبال یک چالش جدید است ولی رقم مورد تقاضای یونایتد 180 میلیون یورو بود و همین باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شد؛ با این حال رئال هنوز علاقه خود به پوگبا را از دست نداده است.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد پوگبا شنیده شده است از جمله اینکه او که از ماه سپتامبر مصدوم است، دیگر برای یونایتد به میدان نخواهد رفت و در انتقالات زمستانی راهی رئال می شود.

 

 

1462506

 

 

روز گذشته اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد این شایعات را تکذیب کرد و  امروز نشریه مارکا نبر خبر داد که رئال در ژانویه تمایلی برای جذب پوگبا ندارد. مینو رایولا ایجنت پوگبا در روزهای اخیر در تماس مداوم با مسئولان رئال بوده و در نهایت پاسخ منفی آنها را به پوگبا انتقال داده است.

 

ظهور پدیده ای به اسم فده والورده که درخششی چشمگیر در ترکیب رئال داشته، بزرگترین مانع در راه انتقال پوگبا است. زیدان که حالا والورده را در اوج می بیند، از جذب پوگبا در زمستان منصرف شده و همه چیز را به تابستان موکول کرده است. همچنین درخشش مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال که قرضی برای سوسیداد بازی می کند نیز ممکن است باعث شود پوگبا تابستان هم شانس زیادی برای پیوستن به رئال نداشته باشد.

پوگبا تنها 18 ماه با یونایتد قرارداد دارد و اگر تمدید نکند، چاره ای جز فروش او نخواهد بود. با این وجود سران یونایتد به رقمی کمتر از 100 میلیون یورو راضی نیستند و این کار برای انتقال پوگبا را همچنان دشوار نگاه خواهد داشت.

 

 

1459220

 

دیدگاه‌ها