کد خبر : 1657270 | 30 آذر 1398 ساعت 19:54 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 2-0 ولفسبورگ

پیروزی دیرهنگام بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ

بایرن مونیخ در دیداری خانگی و با گل های دقایق 85 و 88 توانست ولفسبورگ را مغلوب کند.

پیروزی دیرهنگام بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 18 در آلیانس آرنا مونیخ بایرنی ها در آخرین بازی سال خود به مصاف ولفسبورگ رفتند. بایرن پس از پیروزی دراماتیک در خانه فرایبورگ امروز برای کسب سه امتیاز و پایانی خوب برای سال 2019 برابر حریف رده نهمی خود قرار گرفتند. بایرن با 4 امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیش و گلادباخ در رده سوم بوندسلیگا قرار داشت.

 

بایرن کار را بهتر آغاز کرد ولی برای ثبت اولین موقعیت جدی گل تا دقیقه 13 انتظار کشید. سانتر عالی توماس مولر در تیر دوم به پریشیچ رسید اما ضربه سر این بازیکن را گلر ولفسبورگ برگشت داد.

سه دقیقه بعد کلوس با نویر تک به تک شد ولی سنگربان بایرن با واکنش به موقع خود اجازه گلزنی به مهاجم میهمان نداد.

داوید آلابا دقیقه 22 شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی شوت محکم او را دروازه بان برگشت داد. سه دقیقه بعد شوت زمینی و سرکش توماس مولر با فاصله ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

بایرن دقیقه 40 یک شانس خوب گلزنی دیگر را از دست داد. این بار کوتینیو قدر پاس خوب توماس مولر را ندانست و ضربه او از روی دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد آرنولد نزدیک بود بایرن را غافلگیر کند ولی شوت او از 20 متری با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

نیمه دوم بازی بر خلاف 45 دقیقه تا دقایق پایانی اول آرام و بدون صحنه ای خاص بود. بایرن بازی را در اختیار داشت اما دفاع منسجم ولفسبورگ اجازه خلق موقعیت جدی را به تیم میزبان نمی داد. شرایط به گونه ای پیش رفت که به جز یک شوت خطرناک کوتینیو و چند سانتر بی حاصل از بازیکنان دو تیم شاهد هیچ خطر قابل ذکری نبودیم.

بازی به دقیقه 85 رسیده بود که پاس به عقب توماس مولر را زیرکزی بازیکن تازه وارد از درون محوطه جریمه با شوتی زمینی وارد دروازه ولفسبورگ کرد. زیرزکی در بازی با فرایبورگ نیز با گل دقیقه 92 خود ناجی تیمش شده بود.

سه دقیقه بعد گنابری روی پاس با سر لواندوفسکی و ضربه ای دقیق بایرن را دو گله کرد تا خیال میزبان از پیروزی راحت شود.

در نهایت این بازی با برتری 2-0 بایرن به اتمام رسید و مونیخی ها 33 امتیازی شدند.

دیدگاه‌ها