کد خبر : 1657298 | 30 آذر 1398 ساعت 22:21 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 4 - 0 جنوا؛ پیش به سوی تعطیلات کریسمس!

اینتر موفق شد با ارائه نمایش هجومی با چهار گل جنوا را مغلوب کند.

اینتر 4 - 0 جنوا؛ پیش به سوی تعطیلات کریسمس!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در هفته های اخیر امتیازات حساسی را در سری آ از دست داده بود، امشب با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد در خانه خود با چهار گل جنوا را شکست داده و در پایان سال 2019 در صدر جدول سری آ قرار گیرد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 می توانست روی ارسال بیراگی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد، اما ضربه سر گالیاردینی توسط رادو مهار شد. در دقیقه 21 یک بار دیگر اینتر صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما این بار رادو با یک عکس العمل خیره کننده ضربه سر گالیاردینی را دفع کرد.

 

در دقیقه 27 این بار کاندروا شانس خود را برای باز کردن دروازه جنوا امتحان کرد، اما ضربه این هافبک ایتالیایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1462635

 

اما حملات اینتر ادامه یافت و این تیم بالاخره در دقیقه 30 به گل رسید. آنتونیو کاندروا در سمت راست صاحب فرصت شده و ارسال تماشایی او با ضربه سر دقیق روملو لوکاکو همراه شد تا اینتر با یک گل از جنوا پیش افتد.

 

اما اینتر خیلی زود موفق به زدن گل دوم هم شد. پاس رو به بیرون روملو لوکاکو در محوطه به گالیاردینی رسید و این هافبک ایتالیایی با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه نیمه اول اینتر تلاش زیادی برای زدن گل سوم کرد که نتیجه ای نداد و نیمه نخست با برتری 0-2 شاگردان آنتونیو کونته به اتمام رسید.

 

اینتر نیمه را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل سوم هم دست پیدا کند، اما این بار ضربه لوکاکو با عکس العمل رادو همراه شد.

 

اما حملات اینتر ادامه یافت و این تیم در دقیقه 63 صاحب یک ضربه پنالتی شد که روملو لوکاکو اجازه داد اسپوسیتوی جوان پشت توپ ایستاد و موفق شد به زیبایی دروازه جنوا را باز کند.

 

1462634

 

در دقیقه 67 جنوا می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه کریشیتو علیرغم تغییر مسیر با عکس العمل زیبای هندانوویچ همراه شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 75 و روی پاس وسینو، این بار لوکاکو موفق شد با یک ضربه تماشایی به طاق دروازه گل چهارم اینتر را وارد دروازه جنوا کند. در دقایق پایانی اینتر به اداره جریان بازی پرداخت و در نهایت با چهار گل جنوا را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها