کد خبر : 1657329 | 01 دی 1398 ساعت 09:40 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

گابی‌گل: درباره آینده‌ام بعدا صحبت می‌کنم

گابی‌گل، مهاجم گلزن فلامینگو بعد از شکست این تیم در فینال جام باشگاه‌های جهان از صحبت درباره شایعات بازگشتش به فوتبال اروپا خودداری کرد.

گابی‌گل: درباره آینده‌ام بعدا صحبت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، گابریل باربوسا، ملقب به گابی‌گل، مهاجم گلزن فلامینگوی برزیل که اخیرا و بعد از درخشش او با پیراهن این تیم برزیلی که به عنوان بازیکن قرضی در آن بازی می‌کند، با شایعات زیادی درباره بازگشتش به فوتبال اروپا مواجه بوده، دیشب بعد از شکست این تیم مقابل لیورپول در فینال جام باشگاه‌های جهان، از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش خودداری کرد.

 

1462699

 

در شبی که فلامینگو با نتیجه 1-0 از لیورپول شکست خورد، گابی‌گل 120 دقیقه در میدان حضور داشت ولی در این دیدار که در دوحه برگزار شد موفق نشد دروازه قرمزهای آنفیلد را باز کند. باربوسا به عنوان بازیکن قرضی از اینتر به فلامینگو ملحق شده ولی قراردادش در پایان سال جاری میلادی به پایان می‌رسد. علاوه بر اینتر، گفته می‌شود گابی‌گل ممکن است در ماه ژانویه به وستهام منتقل شود.

 

بعد از بازی دیشب خبرنگاران به سراغ گابی‌گل رفته و سوالات زیادی درباره تیم آینده‌اش مطرح کردند. او در پاسخ به این سوالات گفت:" ما در مقابل لیورپول با اعتماد به نفس و مثل یک تیم همسطح بازی کردیم. حتی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم. ولی خب در نهایت موفق نشدیم. ولی من حالا در تعطیلات هستم".

 

گابی‌گل در ادامه گفت:" من فعلا از تعطیلاتم لذت خواهم برد و به تدریج درباره آینده‌ام صحبت خواهم کرد".

 

باربوسا در ادامه صحبتهایش گفت:" من معتقدم که امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک فرصت عالی گلزنی داشتیم که هدر دادیم. ولی ما مقابل یک تیم بزرگ خیلی خوب جنگیدیم و مبارزه کردیم".

 

دیدگاه‌ها