کد خبر : 1657353 | 01 دی 1398 ساعت 10:47 | 116.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جالب یورواسپورت از سرمربی استقلال

دستیار استراماچونی سرمربی ستاره سرخ شد

یک روز بعد از انتصاب سرمربی جدید ستاره سرخ بلگراد، یورواسپورت به تمجید از سرمربی استقلال و تاثیرگذاری او در ورود شاگردش به دنیای مربیگری پرداخت.

دستیار استراماچونی سرمربی ستاره سرخ شد

به گزارش "ورزش سه"، این بار برخلاف یکی دو هفته گذشته نام آندره آ استراماچونی به خاطر استقلال و اختلافاتش با باشگاه ایرانی در تیررس رسانه های معتبر قرار نگرفت بلکه انتصاب دژان استانکوویچ چهره مشهور فوتبال صربستان و سال های گذشته اینترمیلان بود که استراماچونی را در صدر اخبار قرار داد.


یورواسپورت در گزارشی از روند انتصاب استانکوویچ به عنوان سرمربی جدید ستاره سرخ بلگراد از آندره آ استراماچونی به عنوان اولین پرورش دهنده ملی پوش سابق صربستان در عالم مربیگری نام برد و نوشت:«وقتی استراماچونی سرمربی اودینزه شد در اقدامی جالب از دژان به عنوان دستیار اول خود روی نیمکت بهره برد تا شاگردش در اینتر کنار او یکی از جوان ترین ترکیب های مربیان در سری A را تشکیل بدهند».


در ادامه این گزارش استانکوویچ هم به تجربیاتش در کنار سرمربی این روزهای استقلال روی نیمکت اودینزه اشاره کرد، دورانی که چندان بلند نبود اما باعث شد تا دژان در کنار استراماچونی گام های اولیه در دوران مربیگری اش را با هیجان زیادی بردارد. جالب این که استراماچونی و استانکوویچ که اختلاف سنی چندانی هم ندارند در اینترمیلان یک فصل به عنوان شاگرد و استاد با هم کار کرده و رابطه بسیار نزدیکی هم داشتند.

دیدگاه‌ها