کد خبر : 1657379 | 01 دی 1398 ساعت 12:17 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی‌سازی یک دختر در رقابتهای جهانی دارت

فالون شراک، ملکه جدید ورزش زنان

فالون شراک، دارت‌باز دختری که در رقابتهای جهانی دارت شرکت کرده و با مردان رقابت می‌کند با پیروزی بر حریف مردش در مرحله دوم به تاریخسازی در این رقابتها ادامه داد.

فالون شراک، ملکه جدید ورزش زنان

به گزارش "ورزش سه"، فالون شراک، دارت‌باز دختر بریتانیایی که در رقابتهای جهانی دارت شرکت کرده و در این تورنمنت با ورزشکاران مرد رقابت می‌کند چهار روز پیش با کسب اولین پیروزی خود در رقابتهای جهانی دارت تاریخساز شده بود و دیشب هم با یک پیروزی بزرگ بر سید یازدهم دارت دنیا، منصور سولیوویچ به مرحله سوم راه یافت و نشان داد که برای خلق یک شگفتی بزرگ در این رقابتها آماده است.

 

1462793

 

فالون شراک که کمتر کسی گمان می‌کرد بتواند بر منصور سولیوویچ که سید یازدهم رقابتها بود پیروز شود در یک بازی مقتدرانه او را 3-1 شکست داد تا به شگفتی‌سازی‌اش ادامه دهد. او در پایان مسابقه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا معتقد است می‌تواند قهرمان این رقابتها شود گفت:" چرا که نه. من تا حالا دو مسابقه را برده‌ام و از این به بعد هم بازی به بازی تمرکز می‌کنم ولی هیچ چیزی نیست که احساس کنم قادر به انجامش نیستم".

 

1462791

 

شراک در ست اول با اینکه دو لگ از حریف عقب افتاده بود ولی با یک چک‌آوت 131 امتیازی به بازی برگشت و موفق شد اولین ست را به سود خود پایان دهد. در ست دوم نوبت به سولوویچ بود تا بازی را به تساوی بکشاند. اما در ست دوم شراک دو لگ اول را به سود خود خاتمه داد اما رقیب او این بار توانست به بازی برگردد تا در پایان این ست، شراک با عملکردی خارق‌العاده از او پیشی گرفته و نتیجه را 2-1 به سود خود کند. در ست پایانی با اینکه سولوویچ خوب شروع کرده بود و امتیازهای بیشتری از حریف دخترش می‌گرفت ولی اشتباهات او در دبل‌ها به شراک اجازه داد با یک چک‌آوت 68 امتیازی خود را به فاصله یک لگ تا پیروزی برساند و در نهایت در اولین شلیک خود به مرکز هدف زد تا این ست را به نفع خود پایان داده و پیروزی 3-1 در مسابقه را از آن خود کند.

 

1462794

 

شراک در پایان بازی گفت:" من امروز ثابت کردم که زنان می‌توانند هر کسی را شکست دهند. من تا حالا دو نفر از بهترین دارت‌بازهای دنیا را شکست داده‌ام. اگر این نشان ندهد که زنان هم می‌توانند دارت بازی کنند، پس دیگر چه چیزی می‌تواند؟".

 

دیدگاه‌ها