کد خبر : 1657397 | 01 دی 1398 ساعت 13:30 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل و سیمای جدید PSG با سیستم 4-4-2

بازگشت پاری سن ژرمن به سیستم 4-4-2 در بازی دیروز مقابل آمیان و نقش‌آفرینی موثر دی‌ماریا، نیمار و امباپه در این بازی نشان می‌دهد که کادر فنی PSG قصد تغییر تاکتیکی در این تیم دارد.

توخل و سیمای جدید PSG با سیستم 4-4-2

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی دیروز پاری سن ژرمن مقابل آمیان در لوشامپیونا که با نتیجه 4-1 بدست آمد رسانه‌های فرانسوی به بازگشت این تیم به سیستم 4-4-2 و نقش‌آفرینی موثر دی‌ماریا، نیمار و امباپه در این سیستم پرداختند. نشریه پاریزین به این بهانه با توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG گفتگو کرده و نظرش را درباره تغییرات تاکتیکی این تیم جویا شده است.

 

1462825

 

علت غیبت عبدو دیالو و تیاگو سیلوا مصدومیت است؟

عبدو با مصدومیت عضلانی روبرو است و از ناحیه همسترینگ مشکل دارد. ولی در مورد تیاگو از بخت بد ما ساق پایش پیچ خورده و ما باید منتظر تشخیص کامل پزشکان بمانیم.

 

این مصدومیت‌ها باعث می‌شود در ماه ژانویه بازیکن جذب کنید؟ و نیازهایتان کدام است؟

این مصدومیت‌ها به نظر من جدی نیست. کیمپمبه به تیم برمی‌گردد. تیلو کرر هم برگشته. در مورد بازار نقل و انتقالات ژانویه هم لئوناردو گفته بود که اگر لازم باشد با شما در این مورد صحبت خواهد کرد.

 

1462823

 

شما امروز دوباره از سیستم 4-4-2 استفاده کردید، چرا؟

 قبلا در این باره توضیح داده‌ام. ما قبلا به خاطر مشکلات فیزیکی نمی‌توانستیم از این سیستم استفاده کنیم به خاطر بازیکنان مصدوم. ما با حضور فراتی، مارکی و گوئیه در خط میانی بازی‌های عالی‌ای انجام دادیم ولی بعد از آن با بازگشت نیمار و دی‌ماریا و کاوانی از آنها استفاده کردیم. وظیفه من این است که دائما آنالیز کرده و بهترین روش برای تیمم را پیدا کنم. در سیستم 4-4-2 دفاع کردن سخت‌تر می‌شود و مسئولیت‌ها سنگین‌تر است. ولی بازیکنان ما این سختی را قبول کرده و عالی کار می‌کنند. ما با هم حمله کرده و با هم دفاع می‌کنیم.

 

 

نیمار و امباپه هنوز انگار کاملا هماهنگ نیستند. به نظر شما این دو می‌توانند بهتر کار کنند؟

یعنی چی بهتر می‌توانند کار کنند؟ آنها هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌اند و هم از نظر بدنی شرایط مساعدتری دارند. آنها این روزها عالی کار می‌کنند و در کنار هم خیلی خطرناکند. آنها روی زمین با هم مثل دو شریک در هماهنگی هستند و ما می‌خواهیم این روش را در نقاط مختلف زمین تکرار کنیم. شاید وقتی آنها در آینده بیشتر به همین شکل امروز بازی کنند، به این نتیجه برسید که بهتر شده‌اند. ما باید همچنان مشتاق پیروزی باشیم و به تلاش ادامه دهیم. به تلاشهای نیمار در بازی امروز نگاه کنید که بعد از 90 دقیقه بازی همچنان چقدر می‌دوید. او امروز دفاع کرد، فضاها را بست، کیلین را صاحب توپ کرد و البته کیلین هم نیمار را بارها صاحب توپ کرد. ما مثل یک تیم بازی می‌کنیم.

 

1462822

 

تیم شما در خانه 33 گل زده و تنها 3 گل خورده. به کدام یکی از این دو آمار بیشتر افتخار می‌کنید؟

هر دو. ما تیمی هستیم که توانسته‌ایم هر دو آمار را ثبت کنیم. اینها نتیجه عملکرد تیمی است. ما با شدت زیادی دفاع می‌کنیم و این در سیستم 4-4-2 الزامی است. ما در همه پست‌ها و خطوط به تیم‌مان باور داریم و این اعتماد به نفس به تیم هم سرایت کرده و در حال رشد است. برای ما  لازم است که قهرمان شویم و به هدفهایمان برسیم.

 

 

دیدگاه‌ها