کد خبر : 1657437 | 01 دی 1398 ساعت 16:13 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرجی روبرتو:

بارسا اولین جام سال را می خواهد

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ موفق شد 4-1 آلاوس را شکست دهد و به بهترین شکل با سال 2019 وداع کند.

بارسا اولین جام سال را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به سه امتیاز بازی با آلاوس نیاز داشت تا سال را با پیروزی و صدرنشینی به اتمام برساند. با این پیروزی بارسا یک سال تمام در نوکمپ بی شکست ماند که یک رکورد خاص محسوب می شود.

لیونل مسی، گریزمان، ویدال و سوارز گل های بارسا را به ثمر رساندند و حالا یک هفته به بازیکنان اروپایی مرخصی داده شده است. مسی، ویدال و سوارز اما با 4 روز تاخیر به تمرینات باز خواهند گشت. بارسا در سال پیش رو سوپرکاپ اسپانیا را به عنوان اولین جام در دسترس می بیند.

 

 

1462877

 

 

سرجی روبرتو مدافع راست بارسا در پایان بازی با آلاوس گفت:« آخرین بازی سال را باید می بردیم و موفق هم شدیم. حالا خوشحال به تعطیلات می رویم و باید از روزهای استراحت لذت ببریم. در نیمه اول خیلی راحت کار کردیم و حریف عملا از نیمه زمین هم جلوتر نمی آمد. در نیمه دوم به خاطر خستگی ناشی از ال کلاسیکو کمی افت کردیم ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم پاسخ گل آلاوس را با دو گل دیگر بدهیم.»

 

روبرتو ادامه داد:« آلاوس معمولا با دو مهاجم بازی می کند ولی برابر ما یک مهاجم داشتند. آنها به فکر ضد حملات بودند ولی ما با گردش بهتر توپ و انسجام دفاعی از غافلگیر شدن جلوگیری کردیم. حالا باید به تعطیلات برویم و سپس بازی های لالیگا و سوپرکاپ را پیش رو خواهیم داشت. می خواهیم اولین جام سال را کسب کنیم.»

 

دیدگاه‌ها