کد خبر : 1657442 | 01 دی 1398 ساعت 17:00 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه تایید کرد؛ مانوئل نویر جدید در یک‌قدمی بایرن

الکساندر نوبل با عدم تمدید قراردادش با شالکه به احتمال زیاد از فصل بعد برای بایرن توپ خواهد زد.

شالکه تایید کرد؛ مانوئل نویر جدید در یک‌قدمی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوبل که فصل جاری درون دروازه شالکه درخشش چشمگیری داشته، از مدت ها قبل مورد توجه بایرن قرار داشت و با عدم تمدید قرارداد به این باشگاه نزدیک تر شد.

تنها شش ماه به اتمام قرارداد نوبل باقیمانده و امروز مدیر ورزشی شالکه تایید کرد که مذاکرات تمدید با وی به نتیجه ای نرسیده است. 

 

 

Image result for ALEXANDER NUBEL

 

 

این دروازه بان 23 ساله که از تاتنهام نیزپیشنهاد داشت، به نظر با بایرن به توافقات نهایی رسیده ولی هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است. به این ترتیب او در آینده ای نزدیک جانشین مانوئل نویر درون دروازه بایرن خواهد شد. زمانی نویر خود از شالکه به بایرن پیوست و از سال 2011 گلر اول این باشگاه است.

نوبل نیز سال 2015 بود که از پادربورن به شالکه پیوست و به او مانوئل نویر جدید می گویند.

 

 

Image result for ALEXANDER NUBEL NEUER

 

 

یوخن اشنایدر مدیر ورزشی شالکه در مورد تمدید قرارداد با نوبل گفت:« در ماه های اخیر با نویل و ایجنت او مذاکراتی داشتیم ولی متوجه شدیم که تصمیم او ترک باشگاه در پایان فصل است و معتقدم باید به آن احترام گذاشت. نقش او در موفقیت تیم در نیم فصل اول انکار نشدنی است و تردیدی ندارم که او تا پایان فصل هر چه در توان دارد را برای شالکه خواهد گذاشت. هرچند او قصد تمدید ندارد ولی کسی نمی تواند تعهد او را زیر سوال ببرد. ما از تابستان 2020 و برای فصل بعد به راه مان بدون او ادامه خواهیم داد.»

 

دیدگاه‌ها