کد خبر : 1659585 | 12 دی 1398 ساعت 16:57 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش بیلد

نارضایتی شدید نویر، در بایرن رقیب نمی خواهم!

مانوئل نویر از خبر انتقال الکساندر نوبل به بایرن مونیخ ناراضی است و حاضر به واگذاری جایگاه ثابت خود نیست.

نارضایتی شدید نویر، در بایرن رقیب نمی خواهم!

به گزارش"ورزش سه"، چندی پیش بود که نشریه بیلد خبر از توافقات نهایی بایرن مونیخ با الکساندر نوبل گلر جوان باشگاه شالکه داد. بسیاری نوبل را مانوئل نویر جدید می دانند و بایرنی ها نیز که به دنبال یافتن گزینه ای مطمئن برای جانشینی نویر هستند، از مدت ها پیش او را تحت نظر داشتند.

قرارداد نوبل با شالکه انتهای فصل تمام می شود و او که قصد تمدید ندارد، با بایرن به توافق رسیده است. خود نویر نیز زمانی از شالکه راهی بایرن شد.

 

 

1466235

 

 

یوخن اشنایدر مدیر ورزشی شالکه در مورد شکست تمدید قرارداد با نوبل گفته بود:« در ماه های اخیر با نویل و ایجنت او مذاکراتی داشتیم ولی متوجه شدیم که تصمیم او ترک باشگاه در پایان فصل است و معتقدم باید به آن احترام گذاشت. نقش او در موفقیت تیم در نیم فصل اول انکار نشدنی است و تردیدی ندارم که او تا پایان فصل هر چه در توان دارد را برای شالکه خواهد گذاشت. هرچند او قصد تمدید ندارد ولی کسی نمی تواند تعهد او را زیر سوال ببرد. ما از تابستان 2020 و برای فصل بعد به راه مان بدون او ادامه خواهیم داد.»

 

امروز بیلد گزارشی جدید منتشر کرد مبنی بر اینکه سران بایرن پیش از علنی شدن مذاکرات شان با نوبل، موضوع را به اطلاع مانوئل نویر رسانده بودند. آنها به وی گفته اند که فصل بعد باید خود را آماده کند تا حداقل در 15 بازی ذخیره نوبل باشد اما این درخواست با مخالفت شدید نویر روبرو شده و او حاضر به واگذاری جایگاهش نشده است.

این در حالی است که یکی از شروط نوبل برای انتقال به بایرن این بوده است که بتواند در 15 بازی به صورت ثابت بازی کند.

نویر که می داند انتقال نوبل به معنای پایان یافتن تدریجی حضور او در بایرن است، فعلا قصد مقاومت دارد و عنوان کرده است که رقیب نمی خواهد.

 

 

1457827

دیدگاه‌ها