کد خبر : 1657472 | 01 دی 1398 ساعت 18:32 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر-ویدال؛ بارسلونا تسلیم نمی شود

بارسلونا علی رغم اصرارهای اینتر حاضر به از دست دادن آرتورو ویدال در انتقالات زمستانی نیست.

اینتر-ویدال؛ بارسلونا تسلیم نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته سرمربی اینتر در دوران حضورش در یوونتوس، سابقه کار با ویدال را دارد و شاید بهترین روزهای فوتبالی ویدال نیز در همان مقطع بود. او همواره از کار زیر نظر کونته استقبال کرده و اخیرا صراحتا تاکید کرده بود که اگر شرایطش در بارسا تغییر نکند، از این باشگاه خواهد رفت.

 

 

1462604

 

 

بارسا در زمستان برای ایجاد توازن مالی نیاز به فروش بازیکن دارد و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی در مذاکره با سران اینتر برای انتقال ویدال است. گفته می شود در این مورد، نظر نهایی ارنستو والورده شرط اصلی است. او هافبکی با خصوصیات ویدال در تیمش ندارد و این بازیکن یکی از تعویضی های همیشه مفید بارسا محسوب می شود. ویدال روز گذشته از ابتدا برابر آلاوس به میدان رفت و گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا حاضر نیست بازیکن خود را در زمستان به صورت قرضی به اینتر انتقال دهد؛ حتی اگر با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای روبرو شود. ویدال گلزن‌ترین هافبک تیم است (تاکنون پنج گل به ثمر رسانده) و پس از لیونل مسی، لوییس سوارز و آنتوان گریزمان بهترین گلزن تیمش به حساب می‌آید.

ارنستو والورده پس از دیدار دیشب اعلام کرد مخالف فروش ویدال است. سرمربی بارسلونا گفت:« مدت‌هاست درباره رفتن یا نرفتن این بازیکن صحبت می‌شود مانند برگزاری دیدار در میامی برابر جیرونا که در نهایت این اتفاق رخ نداد. او بازیکن ماست. امروز گلزنی کرد و برنامه‌ای برای رفتنش ندارم.»

 

 

1462600

دیدگاه‌ها