کد خبر : 1657524 | 01 دی 1398 ساعت 23:36 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه اینزاگی:

دو بار شکست دادن یوونتوس باورکردنی نیست

سیمئونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو معتقد است تیمش عملکردی جادویی مقابل یوونتوس داشته است.

دو بار شکست دادن یوونتوس باورکردنی نیست


به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو دوباره امشب دست به کاری بزرگی زده و بعد از پیروزی چند هفته قبل در سری آ مقابل یوونتوس، این بار این تیم قدرتمند را در سوپرکاپ ایتالیا و در عربستان مغلوب کرد تا به مقام قهرمانی دست یابد. سیمئونه اینزاگی از عملکرد بازیکنانش در این دیدار تقدیر کرده و این جام را به افرادی که در روزهای دشوار کنارش بوده اند تقدیم کرد.

 

1462990

 

سیمئونه اینزاگی گفت: "ما کاری جادویی انجام دادیم، زیرا دو بار غلبه بر یوونتوس باورکردنی نیست. من فکر می کنم ما مستحق این پیروزی بودیم و بازیکنان همیشه به ما باور داشتند و مستحق این موفقیت هستند.

 

وقتی بازیکانی چون کاتالدی، مارکو پارولو و دیگران را در تمرینات می بینم به آنها باور زیادی دارم و می دانستم که می توانند چنین نتیجه ای خلق کنند. لوئیس آلبرتو و لوکاس لیوا کارت زرد گرفتند و من می ترسیدم آنها اخراج شوند، بنابراین ترجیح دادم این دو بازیکن را تعویض کنم. هرگز به فکر فتح اسکودتو نیستیم، ما باید تلاش کنیم تا از شب هایی مانند امشب لذت ببریم. ما در سالهای اخیر به ندرت چنین شب هایی را تجربه کرده ایم و می خواهیم این روند استمرار داشته باشد.

 

من هیچ وقت مشکل بزرگی نداشتم، اما بعضی مواقع که اوضاع بد پیش می رود می دانم که چه افرادی همیشه در کنار من بوده و چه اشخاصی نبوده اند، پس من این جام را به افرادی که کنارم بودند تقدیم می کنم."

دیدگاه‌ها