کد خبر : 1657594 | 02 دی 1398 ساعت 12:11 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادیان: او هر زمان آماده شود‌، ‌می‌تواند به اردو بیاید

کیمیا علیزاده در آستانه خداحافظی با المپیک توکیو

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو دلیل غیبت کیمیا علیزاده در تیم ملی را مصدومیت عنوان کرد.

کیمیا علیزاده در آستانه خداحافظی با المپیک توکیو

به گزارش "ورزش‌سه"، غیبت کیمیا علیزاده در مسابقات انتخابی و سپس در لیست اسامی اردونشین‌های تیم ملی تکواندوی زنان بار دیگر شایعات پیرامون تنها مدال‌آور تاریخ ورزش زنان ایران در المپیک اوج گرفته است.


علیزاده که در سال‌های اخیر دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، حدود ۲ ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و ۳ ماه برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک زمان دارد، اما همچنان دچار مصدومیت است.


آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم های ملی تکواندو درباره غیبت کیمیا علیزاده در لیست تیم ملی به "ورزش سه" گفت: کیمیا علیزاده جزو افتخارات تکواندوی ایران است و هر زمان که شرایط حضور در اردو را داشته باشد، کادرفنی از او استفاده می کند. متاسفانه بدشانسی شامل حال او شده چون تا به حال چندین آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و بازهم با آسیب جدید دست و پنجه نرم می‌کند. چند ماه قبل او خودش را آماده کرد و در مسابقات تیمی جام جهانی هم حاضر شد و نتیجه خوبی گرفت، اما بعد از بازگشت آسیب دیدگی جدیدی برایش به وجود آمد.


وی افزود: کادرفنی تیم ملی هم کاملا از این اتفاق ناراحت است. متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی فعلا کیمیا علیزاده در اردو نیست. امیدواریم که زودتر او سلامتی خود را به دست آورد و اتفاقا پیگیر درمانش هم هستیم.


فرهادیان در پاسخ به این سوال که با این شرایط می توان گفت کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک را از دست داده یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توان به صورت قطعی در این باره صحبت کرد. حتی اگر برای اردوی آخر هم کیمیا علیزاده خودش را آماده کند، شرایط حضور او در اردوی تیم ملی مهیاست. امیدواریم که چنین اتفاقی بیفتد.

دیدگاه‌ها