کد خبر : 1657606 | 02 دی 1398 ساعت 13:05 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال جدید چیلاورت: افتخار می‌کنم چاقم!

جدال توییتری خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان اسطوره‌ای پاراگوئه‌ای با یکی از روزنامه‌نگاران مشهور آرژانتینی در این کشور خبرساز شده است.

جنجال جدید چیلاورت: افتخار می‌کنم چاقم!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان اسطوره‌ای پاراگوئه‌ای که در زمان حضور درون دروازه تیم ملی پاراگوئه و باشگاه ولز سارزفیلد آرژانتین چهره‌ای بسیار محبوب بود اخیرا با یکی از خبرنگاران مطرح آرژانتین وارد جدالی توییتری شد که در این کشور خبرساز و جنجالی شده است.

 

ماجرا از یک توییت ساده شروع شد. یکی از هواداران ولز فیلمی در توییتر بارگذاری کرد و با تگ کردن چیلاورت نوشت:" چند وقت پیش من این پنالتی را گرفتم و می‌خواستم به خاطر همه لحظات لذت‌بخشی که برایم ساخته‌ای این را تقدیم تو کنم". این هوادار فیلمی را منتشر کرده بود که در آن درون دروازه‌ای کوچک ایستاده و یک ضربه پنالتی را دفع می‌کند.

 

1463160

 

برکوویچ، روزنامه‌نگار مشهور آرژانتینی زیر توییت این هوادار پاسخی نوشت و چیلاورت پاسخ او را داد. اما پاسخهای این دو به هم جرقه یک جدال توییتری بود که در آرژانتین بسیار مورد توجه قرار گرفت و خبرساز شد.

 

برکوویچ در توییت خود نوشته بود:" می‌خواستم چیزی درباره اسطوره چاق و معرکه‌ای بگویم ولی وقتی بیوی تو را دیدم لبخند زدم و گذشتم".

 

1463161

 

چیلاورت با دیدن توییت برکوویچ که نسبت به او توهین‌آمیز بود نتوانست ساکت بماند و در پاسخ نوشت:" من از اینکه یک مرد چاق خوشحال هستم به خودم افتخار می‌کنم. در عوض ذهنم توسط افکار چپ مسموم و پوسیده نشده. افراد چاق خیلی هم خوشحالند. ما مثل تو از منابع حکومت تغذیه نمی‌کنیم".

 

1463159

 

روزنامه‌نگار آرژانتینی در پاسخ چیلاورت نوشت:" مشکل اینجا است که تو فاشیست، نژادپرست و زن‌ستیز هستی. من درباره اضافه وزن تو یا هیچکس دیگری حرف نمی‌زنم و برای همین برای اینکه برای تو از کلمه "چاق" استفاده کردم عذرخواهی می‌کنم".

 

چیلاورت هم در پاسخ نوشت:" کار کردن برای حکومت هیچ اشکالی ندارد ولی من هیچ درآمدی از دولت ندارم. ولی ظاهرا تو از این بابت خوشحالی".

 

 

 

دیدگاه‌ها