کد خبر : 1657666 | 02 دی 1398 ساعت 16:44 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه روز برای انتشار سند 100 میلیاردی فرصت می دهم

آذری: نگذاشتم بازیکن گینه اکواتوریال ذوب‌آهنی شود

سعید آذری در مصاحبه‌ای طوفانی مدعی شد مدیرعامل حال حاضر ذوب‌آهن به دنبال این بوده تا بازیکن مورد نظر خود را در ابتدای لیگ به لیست تیم اضافه کند.

آذری: نگذاشتم بازیکن گینه اکواتوریال ذوب‌آهنی شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این چند روز اخیر حاشیه فراوانی بین سعید آذری و مدیریت و هیئت مدیره ذوب‌آهن به وجود آمد. از بدهی 100 میلیارد تومانی باشگاه تا جذب بازیکنان مختلف که سخنان متفاوتی در رسانه‌ها مطرح شده است. در همین مورد گفت و گویی با سعید آذری انجام دادیم که او در ابتدا گفت: بنده اعلام کرده‌ام اگر ظرف سه روز آقای محمدی سند 100 میلیارد بدهی را منتشر نکند، شکایت خواهم کرد. باید اسناد حسابرسی شده که به تایید رسمی حسابرس و بازرس رسیده منتشر شود نه اینکه یک لیست درست کنند و بگویند این است. باید گزارش حسابرس باشد و مورد تایید بازرس نیز قرار بگیرد. اگر تا سه روز آینده این کار را نکنند مطمئن باشید شکایت می‌کنم. این نیست کسی که دو روز است مدیره شده هر حرفی را مطرح کند تا نتایج افتضاح تیمش را پوشش دهد. محمدی و امثال محمدی باید بدانند با این حرف‌ها ضعف و عملکرد بد آن‌ها تحت پوشش قرار نمی‌گیرد.

 

آذری در ادامه گفت: ذوب‌آهن چه زمانی آنقدر ذلیل بوده که از یک تیم رفت و برگشت شش گل بخورد؟ مدیر اگر عرضه داشته باشد بازیکن را ارتقا می‌دهد و آن را می‌فروشد. اصلا هیچ اشرافی به فوتبال ندارند و نمی‌دانند قوانین آن چیست.

مدیرعامل سابق ذوب‌آهن در خصوص پرونده دو بازیکن خارجی این تیم گفت: این دو بازیکن با نظر مربی جذب شده است. حالا آن‌ها در خصوص مدت قرارداد صحبت می‌کنند و باید بگویم که یکی از بازیکنان 29 ساله بود که قراردادش یک ساله منعقد شد و دیگر بازیکن 25 ساله است که قرارداد دو ساله دارد. در همه جای دنیا برای جذب بازیکن 3 یا 4 پارامتر مهم وجود دارد که اولین پارامتر سن است. با بازیکن 25 ساله قرارداد 6 ماهه و یا یک ساله منعقد نمی‌شود. با این حال مدیران ذوب‌آهن چرا نمی‌گویند حق فسخ یکی از بازیکنان یک میلیون دلار و دیگری 800 هزار دلار بوده است؟ من برای همه بازیکنان ذوب‌آهن  حق فسخ گذاشته‌ام. مثل تبریزی که یک میلیارد و 800 میلیون تومان داد و دانیال اسماعیلی فر هم باید پول بدهد و برود.

 

آذری در ادامه ادعای جالبی در خصوص جواد محمدی مطرح کرد و گفت: همه افراد هیئت مدیره در جریان جذب این دو بازیکن بوده‌اند. خود محمدی با مدیر برنامه بازیکنان حرف زد. در آن جلسه وقتی که ناظر AFC آمد، من جلسه را ترک کردم و به فولادشهر رفتم. آقایان جمشیدی و محمدی قرارداد را تمام کردند. جالب است که به شما بگویم جواد محمدی یک بازیکن به ما معرفی کرد که ما آن را نگرفتیم و حالا این مسائل را مطرح می‌کند. متاسفانه اصلا آیین نامه را نمی‌دانست. بازیکنی از گینه اکواتوریال معرفی کرد که بزرگترین افتخارش حضور در لیگ دو کامرون بوده است. بازیکن آفریقایی اگر بخواهد ایران بیاید یا باید در تیم ملی بازی کرده باشد و یا سابقه حضور در لیگ معتبر اروپایی و یا لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. محمدی فقط می‌خواست این بازیکن به ذوب‌آهن بیاید و من نگذاشتم و مخالفت کردم.

1463254

1463258

*سندی که سعید آذری در راستای ادعایی که مطرح کرد در اختیار خبرنگار ورزش سه قرار داد.

 

وی ادامه داد: جمشیدی و محمدی هر دو در هیئت مدیره بودند و کامل از همه چیز با خبر هستند. مدیر حال حاضر باشگاه ذوب‌آهن در جلسه آخر که منجر به قرارداد با آفریقایی‌ها شد با یک ساعت تاخیر حضور پیدا کرد. بعدا ما فهمیدیم که ایشان دنبال بازیکن مورد نظر خودش بوده است. محمدی در تاریخ 25 تیر امسال ساعت 9 صبح بازیکن خودش را معرفی کرد و دید مورد تایید کادر فنی نیست ساعت 12 با بازیکن مورد نظر کادر فنی قرار گذاشت. کجای دنیا اعضای هیئت مدیره بازیکن معرفی می‌کنند؟ بازیکن ما در کمتر از 500 دقیقه به الاتحاد، سایپا و پارس گل زد و دو پاس گل داد. فلان بازیکن از پرسپولیس 500 هزار دلار گرفت و هیچ کار نکرد. شما اگر نمی‌دانید بازیکن با چه هدفی جذب شده پس در هیئت مدیره چه کاره هستید؟

 

باشگاه ذوب‌آهن از رشید مظاهری شکایت کرده و باعث بروز برخی مشکلات شده است. آذری در واکنش به این حقیقت گفت: آن‌های که آنجا نشسته‌اند مریض هستند. یک لیست جلوی خود گذاشته‌اند و هر کسی که رابطه خوبی با من دارد از آن شکایت می‌کنند. صرفا دنبال این هستند که فضای رسانه‌ای ایجاد کنند تا معروف شوند و باخت‌های پیاپی خود را پوشش دهند. شاید این شکایت به اول فصل برمی‌گردد که رشید در مصاحبه‌ای جواب آقای جمشیدی را داد. جمشیدی در همان زمان گفت می‌خواهم شکایت کنم که بنده نگذاشتم.

دیدگاه‌ها