کد خبر : 1657690 | 02 دی 1398 ساعت 17:51 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه پارسی‌های پیکان در جم

پیکان در شرایطی دیدار معوقه خود را مقابل پارس جنوبی برگزار خواهد کرد که تقابل بازیکنان سابق در جم جذاب خواهد بود.

انگیزه پارسی‌های پیکان در جم

به گزارش "ورزش سه"، سه بازیکن پیکان با خاطرات جذابی پا به جم خواهند گذاشت تا برابر پارس جنوبی دیدار معوقه خود در هفته یازدهم را پشت سر بگذارند. محمد ستاری، ابراهیم صالحی و حسین پورامینی بازیکنانی هستند که در فصل گذشته در پارس جنوبی جم حضور داشتند و در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان حسین فرکی اضافه شدند.


ستاری که حضورش در پارس جنوبی یک فصل به طول انجامید، در لیگ هجدهم توانست نمایش درخشانی در جمع شاگردان مهدی تارتار پشت سر بگذارد و بر این اساس در انتقالی تابستانی راهی پیکان شد. او در پیکان نیز تا به اینجای فصل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و توانسته یک پنالتی و دو پاس گل از خود به جا بگذارد و در دیدار امروز مقابل بابک حاتمی به دنبال موفقیت تیمش خواهد بود.

 

دیگر بازیکن با سابقه حضور در پارس جنوبی حسین پورامینی، هافبک این روزهای پیکان است. پورامینی در این فصل توانسته به مهره ثابت تیم حسین فرکی تبدیل شود. زننده گل تساوی بخش پیکان برابر استقلال، در زمان حضور دوساله‌اش در پارس جنوبی 4 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و در دیدار فردا نیز تقابل ویژه‌ای در خط میانی حریف باید از او شاهد باشیم.

 

گلزن محبوب پارس جنوبی با توجه به غیبت شهریار مغانلو به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار با شهرخودرو، احتمالا بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی پیکان را به دست خواهد آورد. ابراهیم صالحی که دو فصل در پارس جنوبی حضور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی به پیکان پیوست و البته فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورده و تاکنون موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است. با این حال حضور دوساله او در پارس جنوبی با ثبت شش گل با پیراهن زردپوشان همراه بوده است و نکته جالب اینکه از این آمار دو گل را در فصول هفده و هجده مقابل پیکان به ثمر رسانده و باید دید اکنون قادر به جبران آن خواهد بود تا تقابل دراماتیکی با تیم سابق خود داشته باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها