کد خبر : 1657691 | 02 دی 1398 ساعت 17:52 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

به نظر شما این سوت ها مشکوک نیست؟

عسگری: حداقل 3 پنالتی ما را مقابل پرسپولیس نگرفتند

مهاجم تیم شهرداری ماهشهر معتقد است حداقل سه پنالتی این تیم مقابل پرسپولیس اعلام نشده است.

عسگری: حداقل 3 پنالتی ما را مقابل پرسپولیس نگرفتند

 

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر عسگری مهاجم باتجربه شهرداری ماهشهر بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: همانطور که دیدید، بازی پایاپای بود. در نیمه اول ما خوب بازی کردیم و در نیمه دوم بیشتر فشار آوردیم که پرسپولیس روی ضد حمله توانست گل بزند. گل اول روی کرنر زده شد و بعد ما حمله کردیم که روی ضد حمله گل دوم را خوردیم. دیدید که چطوری هم زدند! پنالتی واضح ما را نگرفتند. آن هم نه یکی. حداقل سه پنالتی ما را نگرفتند. آقای بنیادی فر نمی گیرد. من الان تازه فهمیدم چه خبر است که همه اعتراض می کنند.

 

مهاجم شهرداری ماهشهر ادامه داد: من مدتی است که در لیگ برتر نیستم. قبلا بوده ام و به پرسپولیس هم 3 گل زدم. آن موقع اینجوری نبود. الان نگاه می کنید، دفاع آنها من را کامل بغل کرده ولی داور خیلی راحت از این صحنه می گذرد. بازیکن ما تک به تک شده و گلر آنها با دست راست زده به او ولی باز نمی گیرد. نیمه اول و قبل از اینکه به ما گل بزنند، روی کرنر توپ از لایی به دستش خورد ولی نگرفت. نمی دانم چه بگویم. اینها به نظر شما مشکوک نیست؟

 

عسگری درباره شرایط تیمش در لیگ گفت: این بازی تمام شد و ما با قدرت بازی کردیم. لیگ دو هم شرایط بهتر شده است. ما یک بازی عقب افتاده داریم که اگر ببریم به رده دوم جدول صعود می کنیم. انشاالله شک نکنید صعود می کنیم.

دیدگاه‌ها